24 April 2009

Haha, läste nyss Sylles kommentar till mitt inlägg "Kattbebisar". "Det funkar rätt bra alltså, med att locka med mat. En tjock kram och ditt morgonsvullna huvud hade också gjort susen... ;)" Hahahahahaha!

Då kan jag glädja dig med att mitt huvud är morgonsvullet exakt i detta nu och en tjock kram kan du glömma. DU KOMMER FÅ 500 FETTOKRAMAR! Duger det?

Körde ju Janina till jobbet vid halv sex imorse och sen när jag kom hem tänkte jag att jag skulle sova lite till innan jag själv ska börja jobba nu klockan 10 men det gick inte alls bra, jag var inte alls trött. När klockan blev åtta bestämde jag mig att lite måste jag sova iallafall och efter en stund lyckades jag somna, blev drygt en timmes sömn och nu är huvudet morgonsvullet som fan. Haha, alltid lika trevligt! Speciellt när man bor med Sylvia och hon kämpar med att få upp mig ur sängen på morgonen och leker papparazzi med mitt huvud. Haha!

Inatt när jag sov drömde jag att jag körde pappas bil, i en jättelång tunnel. Och jag vet att det inte finns någon tunnel där för jag har kört samma väg förut, i verkligheten. I drömmen var tunneln jättelång och det gick inte att sätta igång lysena på bilen. Jag greps lite smått av panik eftersom att jag inte såg något och tunneln var jättesmal. Dessutom körde jag fort. Efter en stund kom jag fram till ett sånt pyramidhuvud som finns i Egypten, haha. Jag antar att min dröm var lite inspirerad av gårdagens film på TV6, Mumiens återkomst. Haha, så kan det gå!

Nu är klockan 9,45 och det är dags för mig att köra till jobbet minsann. Vi hörs!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0