Äntligen en dag i sommarvärmen.

Gick i bara linne idag, fick fula märken. Men, ändå. De kommer ju inte synas sålänge jag inte går naken och det hade jag ju inte tänkt, inte offentligt iallafall.

Nu har jag bara ett jobb, sa upp mig på Allsite idag. Halsen är helt köttad så det kommer ju ta ett par veckor innan jag ens kan börja jobba igen och typ då ska jag ju börja sommarjobba. Har ju fortfarande kvar jobbet på DinaFörsäkringar så jag överlever. Plus att det är mycket att göra med hästarna nu så jag lär nog ha att göra ändå :)

Kom precis hem från en liten Nattutflykt med Snygg-Danne ^^ Går ju knappast att avsluta dagen bättre än så ;b

Även om jag inte jobbat så mycket på sistone för att jag varit sjuk och sånt tråkigt så har ju pressen ändå funnits där, att man borde jobba. För jag har ju inte känt mig sjuk efter det att jag hade feber och var jätteförkyld. Lite hosta kan jag ju leva med liksom? Ett tag. Dock är jag väldigt trött på den nu, tack och lov är den nästan borta. Men även om jag är frisk i övrigt så är ju halsen köttad, pratar jag för mycket, eller, normalt, så gör det svinont. Ni som känner mig vet att jag gillar att prata så jag brukar prata mycket.. Så det är jobbigt att inte kunna prata lika mycket nu.. Menmen, snart så förhoppningsvis :D Vart jag vill komma är att det ändå känns skönt nu, pressen om min frånvaro är borta så nu känns det ju sjukt mycket skönare nu för nu vet jag att ingen förväntar sig att jag ska dyka upp. Nu kan jag istället "njuta av att vara sjuk", det kom inte ut riktigt rätt. För jag är inte sjuk men inte frisk så att jag kan jobba där och man kan inte njuta om man är sjuk. Men, halsen drabbas inte så mycket på DinaFörsäkringar så det är ju ett mer lämpligt jobb så att säga. Det jag menar är att den tid som nu blir min lediga tid istället för "hemma från jobbet"-tid vilket är en otrolig lättnad. Så fram tills jag börjar på Ångan blir det häst, chill, schtek & hästförsäkringar ;) Nice ^^





Tänkte visa er mina nya skor ^^
Jag tycker nog att de är snyggare i verkligheten, men de ser bannemej inte dumma ut här heller ;D



Måste sova nu, ska upp och jobba imorn sen blir det antingen väla med Malin & Whittam eller DK med Eddie & Danne. Kul vilket som så det ska bli spännande och se hur dagen artar sig ^^ Planerna för kvällen är ännu inte helt spikade men det visar sig! ;D

Sov gott nu gott folk :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0