Brunch och drogtest.

Brunch är ett ganska bra påhitt. Det jag äter just nu skulle jag vilja kalla för just Brunch. Det är inte frukost för jag har varit uppe ganska länge. Det är inte lunch för det är bara mackor jag äter och rostade mackor är bannemej inte lunch. Det är frukost för att det är det första jag äter idag. Det är lunch för att klockan är lunchdags. Men jag kan inte kalla det frukost och inte lunch därför är begreppet Brunch det perfekta ordet :) Bra jobbat Amerika :D

Pratade med min lillasyster på msn precis som HADE LEKTION, fy Malin. "Svenskapenka" som hon valde att kalla det stod på schemat! Lät himla rolliroligt! ^^  Iallafall, hon är helt knäpp och så säger hon att jag är den knäppa av oss, HALLÅ? Är hon full eller nåt? Haha, knäppunge ;b <3



I morse var jag och gjorde mitt drogtest som man måste göra vid nyanställning på Perstorp AB. Får inga svar sålänge det inte är positivt, haha. De får svaren nästa vecka iallafall så om de ringer mig näste vecka har jag tydligen knarkat, spännande! ^^ Haha, nej, inte så värst för vad jag vet har jag inte knarkat..

Inget jobb idag, inte på Allsite iallafall, har fått order om att inte prata mer än nödvändigt typ och då är ju Telefonförsäljning inte det ultimata jobbet just nu. Ska ta det lungt med stämbanden tills hostan är borta iallafall.

Efter drogtestet körde jag hem till pappa och mockade. Ringde till Agneta och fråga om det behövdes att jag jobbade lite på Dina Försäkringar idag och det fanns en del att göra, som inte innebar att prata i telefon. Så, klockan två ska jag dit och jobba :) Sen körde jag hem till Elin och duschade. Jo, vi har en dusch hemma men mamma jobbar natt denna veckan och badrummet ligger precis brevid hennes sovrum så jag ville inte riskera att väcka henne då hon är väldigt lättväckt.

Lekte med Svea när jag ändå var där, vi pratade lite med grannen Torgny som jobbar på Ångan! Mycket trevlig herre! Kul att få höra lite Ånganskvaller ^^

Nu sitter jag hemma, brunchar, småfixar lite tills klockan blir lite mer..

Hörs nog ikväll igen kanske ^^

Have a nice day som man säger i Amerika ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0