Meck,

Dagen blev som jag trodde, förutom städdelen. Jag måste verkligen städa mitt rum men det ser helt hopplöst ut så det blir liksom aldrig av men snart så. Jag måste ju, såhär kan det inte se ut.

Började med att åka hem till pappa, mockade, red. Duschade AP, passade barnen och åkte hem.

När jag kom hem var det dags att fixa käk, korvstroganof bestämde jag mig för. Och shit vad jag lyckades, världens godaste blev det :) Blev tillochmed över så jag hoppas på att äta den imorgon med :) När jag står och lagar mat ringer Elin och tycker att jag skulle komma och hälsa på. Maten i magen och allt undanplockat så hoppade jag i skorna och gick dit. Vi meckade med den vita skruttVolvon som jag haft och kört ett tag men som Fidde ska ha som reservdelsbil nu när han ska börja köra Folkrace igen. Så idag hjälpte Elin & jag Fidde att skruva av lite delar. Sen bankade jag bara för att det var kul, vi klättrade upp på taket och stod där och dansade, haha :P Jag fick nummerplåten med mig hem som souvenir från min "första körbil" som Fidde valde att kalla det. Ska sätta upp den någonstans :)

I söndags hörde jag två sjukt torra skämt som jag tänkte dela med mig av;

"Vad är det för vatten i vattenpass (sånna man kollar så att det är rakt, typ när man bygger och sånt)?
- Rakvatten"      Hahahahahaha!

"Vad kallas jäääääääääättelånga blodiglar?
- So long suckers
"    HAHAHA!

Shit, jag höll på att garva ihjäl mig, hahahahahaha!

Innan ikväll, när mamma kom hem från jobbet så skulle jag gå ner och krama henne. Gulligt av mig, jag vet ;b Men, vad gör jag, jo, jag drämmer i vänsterhanden i dörrkarmen. AJ SOM FAN. Gör fortfarande ont och handen är tjockare än vanligt, haha.

Valborg är fortfarande inte planerat, men det löser sig alltid. :)

Nu är det Sex and the City på TV minsann!

Sleep Tight.

You're on my mind. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0