Fin dag! Ny design! :D Och hosta "/

Dagen började mulen och kall men blev minsann en solig dag den med :) Soligt, molnklart, hyfsat vindstilla - en härlig vårdag! Har varit hos pappa större delen av dagen, dels för att ta hand om AP men mest för att slippa vara hemma och riskera att få hjälpa till att plantera buskar. Mamma & Ingemar har köpt 400 buskplantor som ska planteras - 400 stycken!!! Hjälp! Inte för att jag tror att min mamma skulle tvinga ut mig och slita men jag valde att fly fältet, Elin behövde ju lite hjälp också :) SÅ, upp och hoppa!

Som ni ser har min blogg fått en ny design! Det gillar vi! Eller jag iallafall, vad tycker ni?
Jag ger alla mina Tack till Arvid som hjälpte mig, du är kanongullig! :) <3

Det är sorgligt hur fel man kan ha om människor, hur människor förändras och hur ens uppfattning om människor förändras. Det finns människor som bara krymper mer och mer i mina ögon för var gång jag hör deras namn. En del för saker de gör, andra för saker de gjort och är för stolta för att be om ursäkt för. Ett enkelt Förlåt är liksom allt som krävs men för vissa är det väl helt enkelt för mycket begärt. Det tar emot att behöva erkänna att man gjort fel och visst, alla är vi väl sånna ibland men det finns ju det som vi kallar samvete som sätter gränser. Jag slutar aldrig förvånas över människor. En del har nog inget samvete. Bete sig så jäkla illa och sen inte ens kunna klämma ur sig en ursäkt när jag tillochmed förklarat att det är allt som krävs. Nejdå, too much to ask.


Tack och lov finns det människor med fina hjärtan, därför kallar jag de jag tycker om för tjockisar för att de väger så mycket pågrundav sina stora, tjocka, tunga hjärtan <3




"After Hours" på MTV är himla bra. Den enda gången på dygnet som de verkligen blandar gammalt med nytt, pop med punk, rnb med metal. I After Hours hittar du allt! det ändrades precis från Tokio Hotel till Justin Timberlake, ingen dålig vändning där! ^^  Satt och YouTube-ade lite innan och kom då på att det var längesen jag lyssnade på Dead By April, förstår inte varför för vissa låtar är sjukt bra! Losing You tillexempelt, sjukt bra!

Pratar med lite folk på msn, med Sasse bland annat. Var faktiskt sjukt längesen vi pratade nu! Innan pratade vi så gott som varje dag. Var det inte på msn så var det sms eller i telefon. Han är en kompis till Fredde som flyttat till Frövi uppe vid Örebro för att plugga. Så det är så vi komi kontakt med varann helt enkelt. Det är riktigt najs att snacka med Sasse för han har minsann svar på allt, vad man än undrar så kan man vara säker på att det kommer något slags svar :) Kul att snacka med dig igen :D

Känns inte lönt att bädda ner sig när jag vet att jag ändå bara kommer ligga där och hosta.. "/ Har dock börjar käka tabletter som ska vara bra och lösa upp slem och sånt och det behövs för det gör verkligen sjukt ont att hosta, har ju hostat sönder hela halsen typ.. Och lungorna känns det som. Menmen, hoppas att tabletterna hjälper :)

Sylvia & Amanda har det bra i Australien. Det glädjer mig så otroligt mycket att jag kan skriva det. Att de har det bra. Idag berättade hon att hon hoppat fallskärm! Jag är så stolt över dig! Så himla kul att höra att du är så modig, att du tänjer på dina gränser och bokstavligt talat slänger dig ut i världen ;) Snart är det bara en månad kvar tills ni kommer hem, jag längtar så sjukt mycket! Och både Sylvia och jag har fått jobb på Ångan , hur kul är inte det egentligen? Precis, SJUKT KUL! :D:D

Blir inget jobb imorn. Rösten är ju mitt vapen så att säga och den är jag inte kapabel att använda, inte i den mängd som krävs på jobbet iallafall. Och jag ska inte jobba på DinaFörsäkringar förens på Onsdag så det blir lungt imorgon. Ska hem till pappa en sväng och mocka och ta hand om AP :) Annars inga vidare planer. Jo, jag ska ringa Hälsogrejen på Perstorp AB och beställa drogtest. Man måste ha bevis på att man är drogfri innan man kan bli anställd :) Vettigt faktiskt. Livsfarligt att ha påverkat folk i en industripark! :O Plus att jag ska ringa Lägenhetstanten i Båstad och se om hon har en lägenhet till Malin och mig :)

Nu ska jag iallafall säga Godnatt till er, kan ju inte skriva hela natten! ;D

Sov gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Sylle

oh, vad fin din nya design ar bumbel! Och jag ar ocksa glad att du mar bra. Din tatuering ar jattefin och ditt har med :) Snart ses vi, kommer ga sa snabbt sa. Och da ska vi jobba pa angan! Haha :) Puss klump! Alskar dig <3

2009-04-20 @ 05:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0