Idag är det en solig dag..

Det är jättefint väder och jag vill bara lägga mig och sola, lyssna på musik och sjunga för glatta livet. Men på grund av min jävla hosta som jag är jävligt trött på just nu så kan jag inte gå så bar utomhus att jag blir solbränd och jag kan inte sjunga för jag måste ju vara sparsam med rösten. Och det har jag fått fett mycket bevisat då jag provade att ta några toner igår och det får jag verkligen sota för idag, fy fan.

Var i Båstad igår på lite grille hos Jojjis pojkvän Markus, mycket trevligt. Alla andra grillade kött och korv, jag grillade fiskpinnar. "Hallå, kan man grilla fiskpinnar?" Eeehh, dahh! OM det går? och OM det är gott? Gott som fan till och med! :D Smaskens. Haha, Whittam är så jävla skön, så öppen liksom. Haha, finns ingenting som inte kan sägas, iallafall inte när hon är full. Då kan allt ploppa ut ur hennes mun, haha. Sjukt kul. "Sex är det bästa som finns, efter att kissa ute och sen kommer orgasm" HAHAHAHA. Sjukt kul! Jag var däremot inte full, jag körde bil så jag minns allt pinsamt alla sagt och gjort, mohihi ^^ :)

I lördags blev det hemmamys med syster & bror. Vi grillade och kollade på film, snackade en massa. Bara vi tre, det var jättekul :)

Nu ska jag ta en tur med hästen, get up on that horse som man säger (: Sen ikväll blir det inventering på ICA, wohooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0