Fridaynight update,

Godkväll kära läsare,

Exakt i detta nu ligger jag nerbäddad i soffan och kollar på OTH, Är sjukt förkyld fortfarande, Känns som att hela huvuet är fullt med snor typ.. Jag vet, freshi freshi! Menmen, what to do, what to do? Fick precis reda på att jag fått Sommarjobb på Ångcentralen, wieeeeee :D:D Årets höjdpunkt, kommer bli sjukt naaaaajs!

Båstad igår ju, alltid lika trevligt. Min man var dock inte där, han var sjuk och hade åkt hem "/ Jag som tänkte överraska honom.. Urgh! Men, så gott som alla andra var där utom Jojjis. Carros sista natt på internatet eftersom att hon ska flytta ihop med sin kille :D Wieeeee, sjukt kul för dem! Jag hjälpte henne att packa och städa sitt rum på internatet. I wish you all luck sweetnose <3

Pratade med Jim igår, ledsen att det bara var snabbt men jag lovar att vi ska prata mer snart. Och, kom ihåg: Inget donken förens jag åker dit med Jim. It's a deal! ;b

One Tree Hill är nog världens bästa serie, eller the OC, det är också fett bra. Men de är inte fetare än att det båda får plats på första plats ^^ Så verkligt, jag tror att många känner igen sig på ett eller annat vis.

Alla har vi våra dåliga tider men det viktigaste av allt är att vi ser till att ta oss genom dem för att sedan njuta av varje sekund av the good times. Det gäller bara att vi är redo när det goda kommer och knackar på. Att vi vågar släppa in lyckan, att vi vågar le. Vi måste också veta att när någon vi verkligen bryr oss om går genom de dåliga tiderna, måste vi finnas där för dem. Precis som vi vill att våra nära ska vara där för oss. Och även om de dåliga tiderna inte kommit riktigt än är det viktigt att vi berättar för de vi älskar att vi kommer vara där för dem, vad som än händer.





I en låt som jag en gång valde att tillägna min älskade vän Jim innehöll följande stycke:

"I will never let you fall.
I'll stand up for you forever.
I'll be there for you through it all.
Even if saving you sends me to Heaven."

Det är precis det allt handlar om, att finnas där för de man verkligen älskar och bryr sig om. Att ge och ta. Man måste vara beredd att ge för att ens förvänta sig att kunna ta.

Ser du en utsträckt hand så tveka inte att ta tag i den. Får du en chans att hjälpa en svag eller hjälplös - ta den. Du kommer få så mycket tillbaka.

Vad ni än gör, glöm inte att ha dörren öppen för lycka.

Ta hand om er, och era nära. Puss.

Kommentarer
Postat av: SYLLE!

Jag fick ocksa sommarjobb pa angan!!!! FATTAR DU VAD KUL VI SKA HA DET!?!?!?! Langtar som en Idiot typ, Vet du vad jag gjorde idag da?? HOPPADE FALLSKARMSHOPP! 5000 m hogt! Sjuuuuuuuukt men sa javla bra. Har aldrig kannt mig mer levande!!!! Pusss pa dig min SAra klump!

2009-04-18 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0