Måndag, Yey.

Har suttit med bloggsidan uppe en kvart nu. Funderat på om jag skulle blogga idag eller inte, kom på att jag ville, någon rad kunde jag gott bjuda på tänkte jag. Sen tänkte jag att jag inte ville blogga för att jag inte är på alls bra humör, har varit på pisshumör hela dagen.

Dagen började dock ganska bra, fick ett samtal från en gammal god vän. Jättekul att du ringde, jättekul att prata med dig. Men, tyvärr håller inte halsen för längre samtal för tillfället! Får hoppas jag är bättre tills du kommer ner och hälsar på :)



Nej, jag kommer verkligen inte på något vettigt att skriva just nu. Hoppar bara runt en massa skit i huvudet.

Ska nog lägga mig i sängen, bädda ner mig med mina två täcken och mina sju kuddar, plugga in hörlurarna till min Mp3, lyssna på en massa bra musik, tänka genom ett och annat. Jag vet att det kommer bli smärtsamt men jag vet också att det behövs. Vill inte skriva här i bloggen vad det är som är jobbigt förens jag vet hur jag ska formulera mig. Vill inte slänga ur mig saker utan att veta om de kommer ut rätt. Missuppfattningar är ett sjukt onödigt problem vi har i vår värld. Jag menar, hur många har inte råkat ut för en missuppfattning? Hur många har inte hamnat i konflikt på grund av en missuppfattning? Det finns säkert några av er som tillochmed fått en vänskap förstörd på grund av en dum missuppfattning. Det finns aldrig något som är bra med missuppfattningar, de bara förstör.

Nu blir det sängen med musik och tusen tankar.



I could really need you right now handsome,, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0