Mys-Åska ^^

Hej svejs på kvällskvisten :)

Kom nästan nyss hem, har ju varit på ICA och inventerat, trevligt trevligt :) Var hos pappa innan ju, "lilla" AP är så söt. Jag cyklade dit, dödens cup med hostan - jag vet, men jag hade typ halsduk på mig för att hålla halspartiet varmt :) Kommer hem till pappa och ser AP som står och käkar gräs, säger "Heeeeeeej AP!" Vad gör han? Jo, han avbryter sitt ätande, sätter full fart mot mig och gnäggar! :D "Heeeeeej Sara!" Haha, söthäst :)

När vi var klara på ICA körde jag hem till pappa för att lämna bilen, väntar på mamma. Kollar på hockeyn med pappa sålänge :) Mamma kom, vi körde hem då vi upptäckte att det åskar ute :D:D Tokmysigt! :D

Nu sitter jag här och tänkte blogga en sväng innan åskan kommer allt för nära, då är det ju inte riktigt lämpligt att sitta vid datorn kanske..

Åska är så himla mysigt! Speciellt när man är med någon man tycker om och måste stänga av TV och allt sånt. Då har man bara varandra och det är så himla mys :) Tända ljus, prata och mysa - kanon. Idag blir det dock inte så för mig, jag sitter här, ensam, och myser med åskan helt själv. Men, det är helt okej. Värre för de som är rädda för åskan :O

Nu är den bannemej inte alls långt bort så nu ska jag spendera lite tid med min mp3 :) Som är så fin :)




Imorn blir det blandad kompott med blandannat barnpassning åt Isabelle & Julia, ridning, städning och lite annat kul förhoppningsvis :)

Have a nice night! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0