Back in blogbuiss,

Hej ! Oh My G vad längesen det var nu!
2 veckor sen! :O Big shame on me!

Och det har ju hänt en del.

~ Har numera två jobb, jobbar fortfarande som telefonförsäljare för Allsite i Hässleholm men nu jobbar jag även som administratör på Dina Försäkringar där jag jobbar med Hästförsäkringar. Jätteskoj faktiskt!

~ Går sjukt bra med Apolinaire, lite kämpigt att rida dressyr på en hopphäst, inte riktigt samma rytmiska gångarter, haha. Men, det går jättebra! Vi dansar runt med piruetter och grejer :)


Haha, sällan att tungan hängs ut ju ;b


~ Tatuerade ju mig för ett tag sen, tack Daniel, jag är sjukt nöjd! Den är jättefin och jag kommer aldrig ångra den!


Denna bilden är tagen precis när den var klar :)


~ Har varit på Gotland med Jacob Buff :) Ganska kort men mysig vistelse på Gotland med Buff. Sjukt läskigt att komma dit när det är helt mörkt ute! Bara en massa gamla byggnader och landsbygd så det var läskigt att komma på natten. Men, vi hade ju varandra så vi överlevde ändå :)

~ Festandet håller i sig, är det inte hemmafest är det utgång, ett jäkla hålligång med andra ord :) Bahnhof, Malmö, Båstad, Klippan, Örkelljunga, you name it, festat har jag gjort iallafall :) Tack alla som har bidragit till najsiga fester !


Bild från Bahnhof, Carolinefine och jag :)


~ Har gift mig, heter numera Sara Larning, visst Eddie? ;) Haha. Det hela hände en kväll i Eddies jaccuzzi ^^


Eddie lilla, min söta make :) ;b

~ Har sökt utbildning till hösten, Turism & Service i Båstad. En KY-utbildning på två år. Hoppas jag kommer in :)

~ Sen har det ju varit släktkalas och grejer som vanligt, haha!


Fidde ser sjukt nöjd ut på sitt kalas ^^



Just nu är jag sjukt förkyld, jäkla Bengan, ditt fel att jag höll på att frysa ihjäl! Menmen, det går väl över :)


Någon annan som är sjuk är lilla Julia som har vattkoppor :/


Hoppas ni är någorlunda nöja med min uppdatering, kommer mer och det ska inte dröja två veckor för det är faktiskt jättekul att blogga :D

Ska sova nu iallafall, Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sylle

Braaa bumb :) Jag vill se bild pa din nya frilla meeee. MISS YOU!

2009-04-16 @ 03:48:45
Postat av: Ann-Chatrin

Säger som Gert Fylking: "Äntligen!"

2009-04-16 @ 14:34:34
Postat av: Tullebulle

Och jag håller med Ann-Chatrin! :D

2009-04-16 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0