Mini-Reunion :)

Hejsanhejsan,

Onsdag idag minsann. Housh, tiden går fort. Snart är April slut och då blir det Maj. Shit.

Dagen började som alla andra Onsdagar; Hos Pappa, åkte dock inte dit med Elin som jag brukar. Eftersom att hon skulle rida fyra hästar och jag bara en och jag var ändå tvungen att köra själv eftersom att jag skulle jobba sen så valde jag att sova lite längre och köra till pappa lite senare.

Vid halv tolv körde jag till pappa, red & mockade. Klockan två skulle jag jobba på Dina Försäkringar, klockan fyra skulle jag bege mig till Allsite. När jag körde ner och skulle ta tåget till Hässleholm så träffade jag, helt otippat, Thore på stationen. Verkligen inte vem jag förväntat mig träffa där men han hade varit och simmat minsann :) Duktigt av honom. Sen kom Maja också, som nu går i trean på PG. En liten försmak på återträffen den 20de Maj ;b

Mycket trevligt att åka tåg med Maja & Thore. Väl framme i Hässleholm upptäckte vi att Thores buss precis gått och att det dröjde innan han skulle kunna åka hem. Det var innan han kom på att han faktiskt hade en cykel i stan. Vi gick runt i Hässleholm, det var ju ett tag tills jag skulle börja jobba så jag hade ju gott om tid. Vi gick till Hemmakväll och köpte godis :) Mumsigt.



Jag köpte min första MajBlomma idag minsann :) Jättefin. Av en liten söt unge på stan. ^^

Jobbade till 21, tog tåget till Perstorp. Jag körde ju ner innan och skulle ju köra hem då också givetvis. Då fick jag den strålande idén att jag kunde ju ringa Janina och se om hon ville träffas lite innan jag körde hem. Lucky me, det ville hon :) Vi satt i hennes trapphus, haha, och pratade. Om allt som vanligt. Det finns inget stopp när vi ses, inga gränser. Inga pinsamheter, inget svårt. Allt är bara så bra när jag träffar Janina. Inget ämne är för stort eller för litet för att tas upp. Ingen känsla eller tanke är för dum för att nämnas. Därför älskar jag att umgås med Janina, vi kan prata om allt. Vi kan göra allt. Inget hinder är för stort för oss, ingen väg är för lång och inget problem är för svårt. Därför älskar jag Janina, för att jag vet att vi kan klara allt. Därför är jag otroligt tacksam att jag har dig, Janina Lagenkrans, som vän. Du är underbar och kommer alltid ha en fin plats i mitt hjärta <3 Jag älskar dig <3

Sen bar det av hemmåt där det stod mat och väntade på mig på spisen. Hemmagjorda biffar, brunsås och potatis - smaskens! Satte mig i soffan och slängde igång Surf's up. Vilken besvikelse. Skitdålig film. Dock var jag inte superuppmärksam när jag tittade på den, åt och grejade lite med annat samtidigt, men fy. Den var inte alls bra och knappt rolig. Så nej, inget hett tips. Även om jag vet att Sylvia är helt galen i filmen så nej, inget för mig iallafall!

Det var vad jag hade att bjuda på idag, sov gott!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sylle

VA?! Gilladde du inte surfs up?? Vad ar det jag laser? Det ar bara for att du inte kollade pa den med mig, jag kan uppmarksamma alla bra delar i filmen som manga missar! Som antagligen du har gjort :P Vi far kolla pa den igen nar jag kommer hem! hAHAHA. Pussss

2009-04-23 @ 10:36:20
Postat av: Janina

Älskade söthög!! Jag har missat denna delen i din blogg totalt! Shit! Nu blir jag helt rörd! (a) Jag håller med dig totalt. Inget kan stoppa oss nu. <3

Jag älskar dig.

2009-05-01 @ 17:51:16
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0