Bra Tisdag

Jag har precis pratat med min man, han är en trevlig man. Dessutom är han min man. Min man är dessutom en riktig snygging. Och cool. För att inte tala om hur grym han är på att lira gura och bas. Ni ser ju själva, ett kap som inte går av för hackor. Min man är kanon, Eddie Larning - forever and ever babe <3

Dagen har varit bra. Vaknade dock 07,30 av en hostattack men sen somnade jag igen :) Sov någon timme till sen upp och hoppa :) Hoppade ner och åt frulle, fixade lite saker, har ställt mig & Malin i Lägenhetskö i Båstad. Mest som ett extra alternativ, lyckas vi inte fixa det på annat vis så står vi ju iallafall i kö till en bostad :)
Skulle boka drogtest men de hade tydligen bara telefontid mellan 8 och 12 och givetvis ringde jag 12, 10. Störigt, men, kommer en dag imorgon med :)

Var hos pappa, mös med Isabelle & Julia som bara är så sjukt gulliga. Tog hand om AP, rengjorde hans vattenkrubba som han lyckats grisa ner ordentligt. Slabbat ner den med betfor och sånt. Den gamle grisen ;b Men, ren blev den :)
Eftersom att mamma är besatt av sina plantor fick jag laga mat idag ^^ Blev PyttIPanna och stekta ägg. Jag är sjukt imponerad över hur grym jag är på att steka ägg! Jag menar , jag gillar ju inte ens ägg så mycket men idag var jag ju tvungen att äta ett med tanke på hur bra det blev! Haha, kanske ingen big deal för många av er men jag är sjukt nöjd :D
Gick bort till Elin & Fidde en sväng, de har byggt staket runt uteplatsen, snyggt! Kollade på film, Juno - annorlunda film. Ganska rolig faktiskt, eller sådär fult rolig ;b

Min kära vän Florencia i Argentina fyller år idag så jag vill slänga iväg ett Grattis till henne. GRATTIS <3

Sitter här och dricker te nu, ska strax lägga mig.


Elvira, vår kära och sjukt söta lilla hund var så himla söt innan när hon fick ett nytt tuggben.
Sånt som ska vara bra för tänderna, även om hon inte har jättemånga. Hon är gammal och har tappat alla tänderna där framme så tungan hänger alltid ut, haha.
Men hon har ju kvar sina tänder där inne och dem får vi ju vara rädda om :)






Nu blir det sängen, min sköna säng. Och bra musik. Toppen.

Nattnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0