Kattbebisar :)

Som vanligt är klockan "ny dag" när jag skriver mina kvällsinlägg. Tiden bara rinner iväg.

Sen jag skrev sist, innan idag, har jag jobbat lite, småfixat lite annat hos pappa. Gick bra att jobba, jag är ju grym på Hästförsäkringar ^^ När jag jobbat klart tog vi ut kattungarna på gräsmattan. De bor i källaren just nu för att Alive, mamman, valde att lägga dem där :) Men idag tyckte vi att de små rackarna skulle få lite frisk luft. De är så sjukt söta och jag gillar inte att jag inte hade kameran med mig. De trippar runt där på sina små ben och utforskar nyfiket trädgården. Vi har tre kattungar, två vita med svarta hår i pannan och en randig. En av de vita är en hona och henne har vi döpt till Alice. Den randiga är en hane och han heter Sebastian. Den andre vita är en hane men han är odöpt..




Lilla AP som fick vila idag :) Står helt konstigt, i nedförsbacke, haha. Men, han ser ju glad ut iallafall :)


Körde hem, la mig på soffan för jag kände mig sleden. Råkade visst somna, oops. Sjukt skönt! Och grymt längesedan jag powernapade sådär mitt på dagen! Vaknade två timmar senare av att det var mat :) Spagetti & Köttfärssås - MUMS! Sylvia, ser du vad jag försöker göra här? Jo, LOCKA HEM DIG MED MAT! ;D Jag saknar dig väldigt mycket.

Åt iallafall sen blev det TV, kollade onlinekläder med Evve, allmänt chillande.

Imorgonbitti, halv sex närmare bestämt, ska jag köra hemifrån för att hämta Janina 05,40 och köra henne till jobbet i Tyringe. Sen hem igen och sova en stund innan jag ska jobba vid 10. Blir nog bara någon, kankse två timmars jobb imorgon sen ska mamma, Johan, Evve & Jag till familia & City Gross :D Evve & Jag ska dock en sväng till Väla också bara för att Gina Tricot har sjukt mycket najs inne nu :) Kanske, om JaniBanani orkar och har lust ska hon också med :)

På kvällen bär det av till Båstad, kanske, om jag har tur, med min man :)

Ska verkligen sova nu. Sov gott babes & dudes :)

Kommentarer
Postat av: Sylle

Oh, Jag vill ha!!!! Det funkar ratt bra alltsa, med att locka med mat. En tjock kram och ditt morgonsvullna huvud hade ocksa gjort susen... ;)

2009-04-24 @ 01:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0