+ 11,3 kg? Javisst Tony!

Javisst är det lördag och fest på Ångan! Eller, nästan iallafall. Har ju stjärnorna här som gör att det blir minst lika roligt som fest - MINST! GuldstjärneChrille gnäller dock för att jag inte uppdaterat min blogg så jag kände att det verkligen var dags! Tony och Micke är iväg coh hämtar mat - pizza givetvis! Vad annars? Så gnäller de om att de har lagt på sig? Hahahaa, KONSTIGT JU! ;D men, nästa vecka blir det nya tag enligt Chrille. Ska bli spännande att se hur detta ska gå.
Tony ligger ju bäst till på +11,3 kg iallafall ;) Hahahahahahaha.

Igår var det fest i Tyringe hos Amanda och Jenny, trevlans! Jag var taxi men det är ju aldrig fel? :) Dock fick man ju stå ut med terrorister i bilen! Och det är inte Sylle, Ellen, Anton eller Arvid jag menar ;b Menmen ;b
Superduperkul att träffa EllyBell, det händer ju inte varje dag minsann och snart flyttar hon till Holland! Monsterlångt borta!  URGH :( Dessutom var Conny Kuk på festen, WOHO!! :D:D

Nu är det dock dags att äta, HÖRS!


S,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0