Ass & Titties ;)

Katarina är besatt av ass & titties. Men hon är minsann en söt tjej ändå :)

Sprutgrädde är helt magiskt  gott, tillsammans med cacao cream så är det kärlek.

Chrille är sjukt poppis på facebook.

Stefan är en mört som inte vill vara vän med mig & Kaddy på fejjan.

En av Perstorp ABs hundratals kaniner är död efter ett lyckat självmordsförsök genom att kuta ut mitt framför bilen när Katt & jag varit på TMP/NEO och hämtat ett kondensatprov. Vila i Frid lilla kanin.

Sambo var här innan på ett besök :D:D:D:D SötSambo.

Paulo fyller år på Torsdag.

Idag träffade jag Bam. Blandade känslor.

Jag har provat mitt nya nagellack som är typ metallic-Lila, helt sjukt snyggt! Great success! ;D

Katt & Jag beställde kläder & skor från Junkyard igår, sjukt nice kommer det bli när vi får hem våra grejer. Tur att vi beställde igår för nu är sidan nere för sortering eller vad tusan det stod.

Vi har suttit här facewrapat varann. Muhahahaha ^^ Om hon bara visste vad som står där just nu ;b

Igårnatt när vi jobbade blev det strömavbrott, somfan! I två timmar!!!!!!!! Hjälp! Men, allt är lungt nu :)



Kort och gott om det senaste, Hörs!


S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag tillbaka på jobbet så nu är det dags för många uppdateringar!!!!



Hoppas att allt är bra med dig!

2009-08-12 @ 09:56:08
Postat av: Tulle

Sara, dags för uppdatering kanske? <3

2009-08-12 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0