Hejdå Ångcentralen.

Nu sitter jag bannemej här och har typ en timme kvar av Ångan -09. Sorgligt, Ångan är ju guld. Jobbat natt med Kent & Paulo, Sylles  skift. Har varit rastlös som någon jäkla hamster i hjul så jag har sprungit runt och härjat. Fixat & donat med allt möjligt. Har tillochmed varit på Pentan och hälsat på Mattias som satt där i sin fina säckningshall ;b Hahaha. Sen att det började krångla som fan när jag kom är ju en annan sak, inte mitt fel? Haha.

Mycket kommer man sakna med Ångan men en sak jag verkligen inte kommer sakna är spindeljävlarna på vattenverket. FY FAN vad stora dem är! Innan var de bara i källaren, nu har dem börjat sprida sig och är vekligen överallt. Jag skulle rengöra en mätare för en stund sedan och tänkte att det var ju lungt, det finns ju inga spindlar där uppe. ICKE! Rakt ovanför mig satt det en fet jävla spindelfan. INTE LUNGT! Spindlar & Dimma, can't handle it.

Men jag kommer definitivt sakna:
- GuldstjärneChrille
- Tony Ung & Blåögd
- Torgny
- Alla sjuka men fett nice skift med Kaddy
- Alla andra goa personer som jobbar här
- Skiftbyte med sambo
- CacaoCream mitt i natten
- Mata fiskarna
- Alla gånger som Chrille om och om igen försöker lura i oss att han inte har ett sockerbegär
- Tjocka Panna 3
- Att sambo har kryddat med mat från ludan så att det skulle räcka till mig med
- Eftermiddagsskift-Pizza
- Köra uterundan
- Chilla & Grilla i kontrollrummet
- Fetemackorna klockan 9 från ludan
- Lura med Katt på en massa fuffens-göra ^^
- Soluppgång på taket på Panna 6

... och en massa andra saker, poängen är att det kommer kännas tomt utan Ångeliångan.


Hoppas att du har det kul i Hungrigland sambo! Dagarna går och snart har det gått en vecka och då kommer du ju hem minsann! SES DÅ :D


SamboBild <3


Nu är det onsdag vilket gillas soooom faaan. (Y) :D Läste dessutom i mitt horoskop innan att min onsdag skulle bli magisk. Wellwell, we'll see ;D
Dags för en rostad med peanutbutter? JAVISST.


Hörs!
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0