Socker är det bästa Chrille vet.

Okej, det bästa han vet är whiskey. Men, det ät ju lätt sockret i den som lockar! LÄTT!


Natt på Ångan (Y) Mitt jobb är bäst. Jag har så mycket energi så jag tror att jag blir tokig?

Jobbar natt med Chrille, Paulo, Kaddy och Stefan, ett sjukt bra team faktiskt! Kul att hänga med Stefan, var ju helt sjukt längesen, typ förra sommaren? Nej, det är INTE lungt! Haha :)

Exakt just nu sitter jag och zoomar in Paulo som är ute och härjar och råkar i detta nu befinna sig mitt framför en övervakningskamera, muhahahaha ;)

Jag har med mig Polly & Sockerkaka. Chrille försöker lura i oss att han inte vill ha. Pffh! Som om liksom? NÄH! Nu försöker han sysselsätta sig med en massa saker hela tiden för att försöka undvika sitt sug efter socker, haha ;b

Sitter och Spotify:ar lite och att dra igång Ca Plane por moi är kanon, hahaha. Emils låt ;) Man blir ju sjukt pepp! Inte för att jag behver mer pepp nu, jag är ju superdupermonsterenergiskt atm.

Shieeeeeet.

Hörs, ska hoppa runt lite.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0