Svampplockning?

Hahahaha, när jag var klar med uterundan körde jag tillbaks till de andra för att hämta Tony så att vi kunde köra och stänga ångan till katalysen. När vi är klara säger Tony "Sara, kör ner där så att vi kan kolla en sak". Jag kan inte säga vart vi körde för att det är topsecret så att säga ;) Iallafall, vi hamnade i en skog där vi PLOCKADE SVAMP. Hahaha, en massa svamp, kantareller tillochmed! Hahaha, say whaaaat? Så nu äts det smörstekta kantereller för fullt här! Jag äter dock inte svamp men ändå :)

När vi skulle köra så spelade jag Pussylåten för Tony, lätt hans nya favvo ;D Hahahahahaha. Dessutom är han helt superduperförälskad och facinerad av höstens stora trend FMBs, dvs Fuck Me Boots, hahaha. FMB är hans nya favorituttryck dessutom! en toppendag för Tony med andra ord!


Dagens stora minus är ju dock att Chrille inte jobbar.. Vi saknar dig BIGTIME. Meeeeeeeen, vi ses imorgon :D:D

Snart kommer sambo och hämtar Kaddy och mig :) Woho!


Hörs,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0