Uppe i ottan? javisst!

Klockan är kvart i sju och jag har varit uppe i två timmar, say whaaaat?

Det är sådär kul att köra bil när det ösregnar som tusan, ännu mindre kul när vägen är spårig och jävlig. Menmen, tar man det lungt så går det ju kanon, tar en himla tid att köra bara. Hellre komma fram några minuter senare än att inte komma fram alls, right? 

Fredagsmys är det bästa på hela veckan, jag älskar fredagsmys <3

Igår så fick jag en ny häst att rida in, ett isabellfärgat sto, toksöt. Ska bli så himla kuuuul! :D:D

Klockan åtta ska jag jobba på Dina, ska jobba till tio och sen är det dags för begraving.. Usch, I'm not excited. Om det inte regnar och håller på tänkte jag promenera en sväng med hästen innan jag ska till Ängelholm och kolla på fotboll. Division 6-fotboll. Lite pinsamt, jäkla amatörfotboll, hahaha. Menmen, ska bli kul att se! Sen är det tydligen fest men vi får se hur sugen jag är på det..



Snigel <3 
Tack för igår, verkligen. Så himla skönt att prata med dig. loveyou <3


Nu ska jag duscha en sväng, har verkligen inget bättre för mig. Och det är nästan en hel timme tills jag ska köra och jobba.

Hörs!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0