090812

Hejsan hejsan!

Mycket som tar tid nuförtiden och bloggen har tyvärr blivit lidande. Scouz. Men, nu är det dags!

Jobbar för fullt, exakt just nu på Ångan, sitter på Vattenverket närmare bestämt, väntar på att spolningen ska bli klar. Har fixat lite och sånt men snart ska jag vidare och avsluta min uterunda.

Jobbar med Holmer, Tony, Micke och Kaddy idag, trevligt trevligt! Tyvärr så börjar sommaren på Ångan närma sig sitt slut, kommer sakna alla härliga människor som jobbar här. Det var verkligen varit ännu en kanonsommar här på Ångan! Men, den är inte slut ännu tack och lov! Och i helgen blir det en massa mums eftersom att det är sista helgen!

Wellwell, annars då? Allt bra med alla? GÖTT.

Thore hade ju sin fest i fredags, superdupernice att träffa en massa folk man inte sett på flera månader, en del inte sen vi slutade skolan. Kvällens surprice var nog ändå Gino, haha, hur tusan hamnde han där liksom? ;b Jo, då var det Alan som hade släpat med honom! Kul att träffa honom iallafall! Och alla andra givetvis.

I lördags var Sylle, Jänibanän, Ellen, Barbiesis och jag i Lund på photoshoot. Mycket trevligt och många nice bilder. De flesta ligger uppe på fejjan så take a look vetja ;b Sen var det Hässleholmsfestivalen som gällde. Full fart som vanligt :D

I förrgår var kusinvitaminErika och hälsade på! Vi var hos pappa och kelade med hästarna och sen var vi en runda hos moster :D När hon skulle åka hem så var tåget sent som vanligt så hon väntade och tog ett tåg lite senare för att slippa vänta i hässleholm i flera evigheter. Jag hade hur mycket energi som helst och hade bestämt mig för att springa en runda så hon fick roa sig själv hemma hos mig under tiden som jag var ute och sprang men det klarade hon fint!

Det var det..

Just nu är det hets och panik som alltid, imorgon ska jag jobba som fan, först på Dina och sen dubbelt på Ångan - WOHO! Äsch, det löser sig, eller?

Har ju alltid en flodhäst som livar upp tillvaron ;D Haha.

Nu är det klart här, vi hörs! Hoppas att allt är bra med er alla!

Kul att du är tillbaks på jobbet Ann-Chatrin, , jag ska göra mitt bästa för att ge dig färsk läsning varje morgon :D


Hörs!

S.

Kommentarer
Postat av: Ann-Chatrin

Gött Sara! Ser fram mot att läsa om dina bravader! Ta det lugnt och gör inget som inte jag skulle gjort! Kram

2009-08-14 @ 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0