sugarnight

Snart är det bara en timme kvar av nattskiftet här på Ångan. Alltid tråkigt att behöva lämna Perstorp ABs pärla - Ångcentralen. Men, åker man från en pärla till en annan så är det inga problem :)

Kaddy & Jag har precis varit på uterunda och härjat. Kaddy smekte spindlarna på magen som vanligt, hon borde lätt vara deras favvis ^^ Just nu är hon dock inte min favvis, hon kan välja vilken musik hon vill i hela världen typ och så sätter hon igång något franskt skit? Som Chrille dessutom valde att kalla för bordellmusik, hahahahaha.  SAY WHAAAAAAAAAAAT THE FUUUUUCK!? Nej, skärpning Katarina. ;b

Innan vi begav oss ut på uterundan fällde vi säten och höll på i hennes bil för att hon skulle ha sin cykel med sig hem. Ja, för cykelhållare passar ju inte? Haha, nejnejnej, vi skulle ju PREGA in hennes cykel i hennes puttelilla Opel! Det gick dock kanonbra! :D Great success. Sen hängde vi lite i vakten efter att ha varit hos spindlarna på vattenverket, trevlans!

Igår var en spännande dag. Först om kusinvitamin vid tio sen vid kvart i elva kom mamma & malin och hämtade mig sen körde vi till båstad för att fixa med lägenheten. Klara där så åkte vi hem. Åt. Sen on the go igen. På äventyr till stidsvig, mat & film - trevligt :) Sen blev det nya äventyr, javisst, in till Helsingborg för att hämta Emil, Josh, Jim & Alexandra. Ett spännande äventyr, ellerhur? ;D Hahahaha. Hem kom dem iallafall, såsmåningom.

Idag blev det båstad igen eftersom att vi är i full gång med att flytta. Hem till pappa vid ett för att fylla hästtransporten med Malins säng och lite andra saker sen hem till mamsen för att ta min säng och lite andra saker. On the go till båstad, lastade av allt och satte ihop sängarna, resten fixar vi en annan dag. Blir kanske en runda dit imorgon? Annars så ska mamma & malin dit på måndag och jag flyttar inte förän nästa helg men det ska ju ändå vara fint då Malin ska bo där nu. Hon får bo en hel vecka ensam :( Stackare.. Men, sen kommer jag :D Kan ju inte flytta innan jag slutat på Ångan, känns ju sådär lönt. Slutar onsdagmorgon sen ska jag kolla på fotboll onsdagkväll. Torsdag & fredag ska jag jobba på Dina så det känns inte lönt alls att flytta denna veckan. Så, nästa vecka blir det minsann :D Kommer bli great, hoppas jag. Men det kommer det nog, har ju hur många kanonmänniskor där som kommer göra varje dag great, ellerhur? Om inget annat så är det ju inte jättelångt till dit andra kanonare finns :)

Hahahaha, nu lyssnar vi helt plötsligt på julmusik? Hahahahah, you go Chrille ;D Det är ju det jag säger, han är en stjärna! :D Vi gjorde värsta insatsen innan, fixade om tusan med cellmatarna. Värsta indianjobbet. Men, fyfan vad bra det blev!

Sambo skickade världens bästa sms innan: "Det finns kladdkaka och sprutgrädde i kylen" WOHOOOO! Så, cacao cream och sprutgrädde glider ner just nu. Fem av fem,

Nu kom Tony in. Innan han gick ut var han typ hög på socker och mådde nästan illa av allt han har ätit. En påse bilar, paj, kakor, ja, jag vet inte allt. Innan han gick sa han att han inte fick ner en smula till. Nu har han varit ute i en halvtimme och det första han sa när han kom in var  "Är det ingen som ska ha mer paj?"  Hahahahaha. Chrille var ju inte sen på det! Samtidigt som han la upp pajen på sin tallrik sa han  "Vi kommer skita sockerbitar imorgon" HAHAHAHA. ANTAGLIGEN! Sen erkände Tony att han hade ätstörningar, hahaha. Typ Bulemi fast han hoppar över att kräka. BRA TONY! :D

Nej, nu ska vi fortsätta vårt mys med julmusik och socker (Y)

Ha det!



S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0