Tidigt 090817

Tänkte introducera med att Katt har tvättat en bil för försa gången i sitt liv idag. Eller, hon har lärt sig tvätta en bil. Hon var helt facinerad av hur man kunde gnugga svampen på bilen, haha. Grattis, hahahhaa. Bra jobbat Kaddy ;D Retard.

Chrille sitter och mopsar sig, hans sätt att säga att han kommer sakna mig antar jag, haha, vad vet jag? Det är ju min sista natt med Bskiftet, tråkigt som tusan! :(  Och det är inte ens orginal, Tony hade bytt med Paulo så han missar ju de sista kvalitetstimmarna här i kontrollrummet.  Menmen. What to do? För att visa min uppskattning till mitt kära skift hade jag bakat kanelbullstårta som vi jobbar för fullt på att äta. Den är sjukt mättande dock så det går inge vidare, plus att man inte kan äta lika mycket på natten, kroppen kan inte hantera det på samma vis liksom, MEN, vi gör vårt bästa! Hade Tony varit här kan jag garantera att den hade varit betydligt mindre!

Klockan är lite över fyra och Chrille äter Ballerinakex, för tio minuter sen tyckte han att jag var knäpp som käkade glass. Tss, Chrille Chrille Chrille... Hur ska det går för er nu när jag slutar? ;b Ni kommer ju bli smala? INTE OKEJ. Ett stort Lycka Till till Chrille som ska sluta snusa nu också. You'll do great :)

Det känns faktiskt tungt att behöva lämna Ångan snart. Jag ska ju jobba två nätter till, dessutom dubbelskift på tisdag men detta är sista natten med mitt kära skift. Jag ska ärligt säga att jag kommer sakna er. GuldstjärneChrille och Tony Ung & Blåögd. Och Torgny givetvis. Tack för en kanonsommar! Måste ju tacka Kaddy med som definitivt förgyllt många av mina dagar denna sommaren, hahaha! Tack Ångcentralen <3

Inte alls lång tid kvar nu, snart är klockan halv fem och då är det bara en och en halv timme kvar. Sen ska jag krypa ner i Jänibanänis säng och sova några timmar. Tack stumpelumpan för att jag får sova där nu när jag inte har någon egen säng, haha. Jag hade dock mycket mycket mycket hellre lagt mig i samma säng som jag la mig i igår morse. Men, you can't have it all. Dessutom är jag jääääävligt nöjd ändå! Förutom att jag kommer få sova ensam nu vilket jag verkligen hatar. Det är verkligen inte alls nice. "/

Nej, nu ska jag kvalitetshänga med gänget, hörs.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0