jaghatarattsovaensam.

Tillbaks från ännu en  uterunda minsann. Kanon.

Klockan är strax efter tre och det är knappt tre timmar kvar av min något långa arbetsdag, min längsta i mitt liv hittills tillochmed!

Igårkväll när jag kom hem så sorterade sambo & jag alla kläder, vilka som var hennes och vilka som var mina och vem som ska ha våra gemensamma kläder först och allt sånt. Vi har en rosa jackbolero som vi kom på att den som inte har den får ha Plumpeez, vårt barn som vi adopterade för sjuttio spänn på Jysk förra sommaren :) Bra deal? Javisst!

I morse vaknade jag helt ensam, Janina sover ju nere hos sig nu och sambo började jobba klockan sex och eftersom att klockan var tjugo över sju när jag gick upp så var det ingen hemma "/ Urgh, har inte vaknat upp ensam på väldigt länge kom jag på i morse och det kändes minsann lite tungt. Nu när vi flyttar till Båstad och Malin & jag har varsett rum så kommer jag vakna upp ensam alltid :( Om vi inte har sleepover förståss. Eller om någon superdupersnygging kommer och sover med mig (a) as long as you bring the hippo ;) Haha. Flodhästar är söta och tjocka som tusan. Perfekt med andra ord! :D I vilket fall så har jag definitivt konstaterat att jag inte är ett stort fan av att sova ensam. Inte nu när man vant sig vid att där alltid ligger en tjockis brevid och härjar  "/  Usch, jag kommer sakna min klumpelsälsambo.

Malin & jag kommer dock leva loppan i Båstad och vi kommer bli kanonsambos, det vet jag. :)

Jobbar Sams natt eftersom att han är på WayOutWest och härjar. Att jobba för Sam innebär att jobba med Eskift dvs Emma, Martin, Stefan och vanligtvis Patrik men han är också och härjar så Hilda leker Patrik idag :)

Hilda & Stefan spelar kort, Hilda är nog bannemej något vassare än Stefan på detta så han kommer förlora bigtime. Nu kommer han säkert vina bara för att jag skrev så. Haha, där kom det orginella uttrycket  "Vad fan liknar det!?" med hans dalmåsaktiga dialekt, hahahaha. Vi får väl se hur matchen slutar ^^

Det som är mest sjukt just nu är att jag inte ens är trött. Say whaaaaat the fuuuuck? Knarkar jag eller nåt? Man kan ju börja undra! Butbut. Jag ska verkligen inte klaga för det är verkligen hemskt att vara dödstrött när man inte ska sova. 

I eftermiddags jobbade jag med mitt vanliga skift, Chrille var back in buisness :D Tony hade dock bytt med Paulo  så det var Chrille, Paulo, Kaddy, Micke och jag (Y) Pirre på den? JAVISST! Eller m, det var bara Chrille som käkade pirre. Jag käkade rulle och Paulo kebab-i-bröd, men ändå. Kaddy och jag shopoholicade oss som vanligt, denna gången blev det kläder och FMBs till Katt och knähöga Uggs, rosa givetvis, till mig - superdupernice hoppas jag att det kommer bli :)

Nu ska jag hitta på något att göra, äta glass kanske? Är rastlös som en jävla apa i bur. Helt seriöst, var får jag all energi ifrån? När jag kommer hem vid sex, halv sju så ska jag sova, till kvart i tio. Då kommer Erika och sen drar mamy, Malin & jag till Båstad. Flytten börjar imorgon. Pirrpirr. Har ju knappt fattat det ännu? Anyways, tre och en halv timmes powernap, om jag har tur, om jag somnar dirr. Annars får väl tre timmar duga? JADÅ :D

Ha en kanonnatt & morgon.

S.

Kommentarer
Postat av: Sambo!

Saknar dig, och riktigt bra jobbat att du klarade jobba 22 timmar i sträck. Du är stark sambo! Får jag kalla dig sambo fortfarande brw? :( Kändes tomt att vakna utan dig idag, när får man se dig igen :( URGH!!! Och jag vet varför du inte är trött! För du får ligga mycket, och det är minsann bra för en. Borde berätta det för Katty! ;) LOVE YOU BIGBIGBIGIME!!!!!! <3

2009-08-14 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0