090825

Tjaaaa alla!

Om ni inte visste det innan så är Mikaela & Jag typ världsbäst på att göra låtar, hahahaha. Gjorde nio stycken i söndagsnatt i alla slags genrer, country, jazz, funk, reagge, rock, blues, hahah, ja, bra som tusan blev det iallafall ;b Innan dess var vi på donk, very nice. Glass är gott.

Igår var en annan dag. Började med att köra Janina till Lund där hon skulle köpa en bil sen hem till pappa och fixa med Lidise, den nya hästen. Lite knäpp är hon minsann, men, ingen skada skedd - det kommer gå bra dethär.

Sen åkte jag till lägenheten och tog alla mina grejer för nu har jag flyttat helt :) Sov min första natt i Båstad inatt! Eller, natt och natt. Var ute med Bam hela natten. Aj. Tänker inte gå in på detaljer, det var bara jättesorgligt. Och jobbigt.

Mycket jobbigt som händer nu.
Först begravningen i Fredags.
Vår lilla sötnos, vår underbara hund Elvira. Hon finns inte mer här hos oss "/
Hamlet, en av unghästarna, finns inte heller mer här.


Elvira <3


Det känns bara som att alla andra bekymmer, kärleksproblem eller allt annat man tycker är jobbigt, inte känns aktuellt. Nära ocg kära dör och vi bråkar och bekymrar oss över småsaker? Löjligt. Att be mig känna efter känslomässigt just nu är ingen bra ide för det känns fruktansvärt tomt.

Nu ska jag fixa lite här sen  hämta Malin och girlygirlyligan i skolan.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0