Wawawiwaaa ;D

Goddagens gokvällers,

Jobbar som vanligt :D Ska avsluta sommaren här på Ångan med ett dubbelskift. Eftermiddag-Natt är nice. Dock så jobbar jag inte med mitt skift längre, tyvärr. Känns inte lika kul att jobba utan stjärnor som Chrille tillexempelt! Och Tony som äter hela tiden. Butbut, what to do? Jobbar med Olle och en annan Tony nu och det duger bra, har varit fullt upp hela dagen med uppstart och grejer.

Jobbade natt igår ju och imorse var det bara hem och lägga sig i Jänibänanis säng sen upp vid halv ett för att fixa och greja innan det var dags för jobb igen :) Bo på Ångcentralen? Funkar perfa! ;D

Det bästa med idag är att det är tisdag. För då är det ju onsdag jättesnart och DET är bra :D Ska först sova en stund sen vid tre ska jag vara i Klippan och hämta Snigel, köra henne till Helsingborg. Den gamla busen ska minsann på äventyr ;b Sen vid sju ska jag minsann kolla på fotboll, Perstorp - Svalöv. Och dagen är långt ifrån slut där. Happy Times! :) 

wawawiwaa vad bra man har det!



På fredag är dock inte en lika rolig dag "/ Ska först jobba några timmar och sen ska jag på begraving. Gammelfarbror Åke har lämnat, Vila I Frid Åke. Du har det bättre nu och mår förhoppningsvis topnotch. En dag ses vi igen. 

Sen i helgen blir det ännu mer flytt. Ska flytta det sista, detvillsäga alla kläder och sånt. Sen bor jag minsann i Båstad! :D Jag hoppas verkligen att ni kommer och hälsar på mig & Malin i vårt nya hem :) Ring innan bara ;b 

Nu ska jag fortsätta jobba, bara en timme kvar av eftermiddagsskiftet sen har jag åtta härliga nattskiftstimmar framför mig :) 


Hörs! 
S.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0