December, 16

Shitshit, tiden går i rallyfart!

Har jobbat sen åtta och ska snart bege mig hem till mammas blåa hus för att slå in de sista julklapparna och packa lite fjällengrejer som finns där.

Under dagen har det bara snöat och snöat. GREAT! ÄNTLIGEN är snön här! Isabelle & Julia har åkt pulka, gjort snögubbar & snölyktor. Så fort dem hade visat mig sina fina konstverk ringde jag Emil för att fråga om inte vi också kunde göra snögubbar och VISST ;D 

Kvart över tre ska jag ta tåget till hässleholm där jag ska möta upp Sylle för en fika :D Wohohooo! LÄNGTAR! Saknar ju henne så att jag dör lite. Vi ska byta julklappar också, måste ju göra det innan jag åker på fredag annars får jag ju vänta tills NÄSTA ÅR! Haha ;D

Igår var pappa & jag ju hos veterinären med två hästar, gick finfint! Sen körde jag en runda till Helsingborg, precis som planerat och nu är allt fixat! Alla julklappar klara :D Min tidsplan höll dessutom perfa, riktigt nöjd med mig själv (Y) På kvällen var vi i Ängelholm och kollade på innebandy: FBC Engelholm - Munka Ljungby som slutade 6-7, HEJA MUNKA! ;b Haha, inte för att jag brydde mig om vem som skulle vinna när jag kom dit men sen såg jag och kom på att Olle som gick på PG när jag gjorde det spelar ju i Munka och då var det ju givet att hålla på dem. Bra match, många mål (Y)

Nu ska jag dra, ha en kaaaaanononsdag allihopa everybody.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0