December, 29

Det är tisdag och ingen vidare toppendag. Jag har huvudvärk, ont i magen och känner mig mest besvärlig och besvärad. Dessutom känner jag mig trött, iochförsig en ovanlig känsla nuförtiden så det kan ju vara skönt att känna av att även jag är mänsklig (Y) Dock så snöar det ju ute iallafall och det är mysigt. Hade varit ännu mysigare om den hade stannat kvar istället för att smälta bort mellan snöandet.

Snart ska jag hem till mamma för att duscha och fixa, ikväll blir det kalas för farfar som fyller 80 :D
Syster kommer också hem till mamma så vi ska umgås - hundra tummar upp för det, det var längesen.

Igår firades det jul hos Emil eftersom att varken vi eller hans bror var hemma på julafton. Julklappar är verkligen great, man vet aldrig vad som väntar innanför inslagningspappret och överraskningar är kanonkul. Fick många fler julklappar än väntat, hade ju inte väntat mig julklappar från Emils familj direkt! Supergulliga människor minsann.

Nu är det dags att kila, hoppas att dagen blir bra annars har det bara varit en onödig dag. Fick inte ens vakna upp med Emil, vem fan ska behöva gå upp och börja jobba klockan 03.00. Mitt i natten för tusan!? Jag träffar ju honom sen iallafall. Hans magiska närhet kommer utan tvekan göra allt bättre.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0