December, 3

Så var det varmt igen... Eller plusgrader iallafall. Det var ju så himla mysigt med frosten som täckte alltihop! Det såg ju vitt ut, äntligen lite juligt vinterväder! Men, vad händer? Jo, då blir det plusgrader och allt försvinner. Inte okej, jag vill ju ha SNÖ och MINUSGRADER! Butbut!



Snart är det JUUUUUL :D På bild: Isabelle, Jul 2007




Igår blev det jobb sen hem till mamsen en sväng, Ella den muppen hoppade upp och högg mig i örat när jag satt på golvet: AJ! Sen gick hon och mamma ut, puh :) En dusch senare körde jag och vaccinerade mig! Har verkligen inte velat göra det men känns så himla själviskt och onödigt om man skulle smitta någon som ännu inte fått vaccinet eller inte får ta det. Känns bra på det viset att ha tagit det med armen är lite tung idag! Inget att gnälla över minsann, jag har ju haft mer ont i mina dar så att säga!

Igårkväll var Tulle & jag på något som heter OPEN, på Ideon i Lund - väldigt givande kurs faktiskt! På hemvägen stannade vi givetvis till på Donk, Chicken Tasty is back in buisness - oh yes! :) 

Idag är det minsann torsdag och jag började dagen precis som alla andra decemberdagar med att hoppa upp tio över sju för att hinna ta mig till soffan och gosa ner mig till kvart över då julkalendern börjar - man måste faktiskt titta på den. Sen iväg och take care of some stuff och sen började jag jobba klockan tio, Agneta är lite mitt-på-dagen-ledig så jag hoppar in!  

Sen idag blir det Väla :D Shoppa klart alla julklapparna, svårt som tusan. Är glad att Tulle & Sylles är klara iallafall. Har en riktigt svår att lösa idag: Emil. Hoppas att jag hittar något jag blir nöjd med idag! 

Nej, back to work, HÖRS! 


Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0