Fjällen!

Hejhoppsnögubbe!

Sitter i fjällen och här är helt underbart mycket snö, bara sen vi kom i lördagseftermiddag har det kommit en meter snö.

Lördagkvällen blev ganska lugn eftersom att alla var ganska slitna efter jättemånga timmar i en bil så vi packade upp och chillade mest.

Ikväll ska vi på Tyrolerafton uppe i resturangen, bandet "Hellre än bra" ska spela och det kommer bli god mat och mycket dricka :D Wohohoo! Själv har jag suttit och groggat hela dagen medan alla andra är ute och åker skidor & snowboard. Lite annat har jag ju dock gjort, jag har jobbat lite, duschat & sen var alla inne en runda innan då vi åt lite mat.

Det är nice här uppe, mycket snö, tyst & skönt, långt borta från den vanliga vardagen och det är lördag hela veckan :) Nu ska jag snart börja göra mig i ordning så att jag är klar när alla andra kommer in och ska ha badrummet och alla speglarna, det är ju Tyrolerafton ikväll som sagt.

Jag måste sluta drömma om hajar. Sylvia, det finns en bäveråsna i min värld också fast detta är en haj. Hajen har dock inte samma plats som Bevve men det är minst lika störigt. Usch.
Jag måste ju bara fatta att verklighet och dröm inte är samma sak och i detta fallet är verkligheten sjuhundramilijoner gånger bättre. Minst. Förhoppningsvis. Men jag är ganska säker på att mina drömmar angående hajen är långt ifrån verkligheten. Jävla hajajävel.

Nej, dags att göra lite nytta! Först i stugan och sen på mig själv, haha. Ska diska lite är det tänkt, fixa brasan och sen fixa mitt face & hår inför ikväll.

Vi hörs!


S.

Kommentarer
Postat av: Janina

GOD JUL sara! Hoppas du far en kanon jul i fjallet. Tanker pa dig ofta. <3

2009-12-22 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0