första december!

Grattis på födelsedagen Kenth! Julkalendern har börjat! Chokladkalender :D

Bra dag, minst sagt!

Söndagkvällen blev som så att jag jobbade en stund innan jag gick och la mig, igår blev det inte mycket gjort. Tog det mest lungt, var hos mamma en runda :)

Idag däremot, först upp och hoppa för att kolla på julkalendern kvart över sju i morse sen iväg och jobba i Ängelholm. Efter jobb bar det av till Karlssons för att födelsedagshänga lite, och fika såklart :) Trevligt trevligt! Nu sitter jag och ska snart göra lite nytta. 

Måste bara berätta om Emils nattäventyr, haha! Klockan tolv går han upp, klär på sig och sätter igång kaffet - han tänkte alltså gå upp för att köra till jobb. Jag bara "Emil, min klocka är tolv" Hahahaha. Javisst, klockan var tolv. Till sitt försvar säger han " Men klockan har ju ringt" Nej? Han har drömt såklart. När han fattat att han får gå och lägga sig igen så somnar han nästan innan han lagt sig i sängen igen. 

Hoppas att ni också hade en trevlig natt! :D

Bredvid mig just nu ligger en finfin hög;  Svampbob Fyrkant - Filmen, 10 år med Parlamentet, Mysteriet på Greveholm - hela julkalendern, Grinchen & ett 200gramsMarabou   - FINFIN hög! :D




Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0