Lovely.

Idag är det den 17de december och jag har varit Emils flickvän i tre månader, jag har varit lyckligare än någonsin i tre månader. Han är verkligen det bästa som har hänt i hela mitt liv, han är den bästa som finns i mitt liv. Han gör mig hel och lycklig, allt känns underbart. Han har fått mig att inse att jag aldrig varit kär tidigare för jag har aldrig känt såhär förut, med Emil känns det äkta på en helt ny nivå.

En speciell hälsning och en stor puss till Emil, jag älskar dig <3

Igår åkte jag in till hässleholm för att möta upp Sylvia för en fika. Herregud vad jag har saknat henne, verkligen jättekul att träffa henne! Hon är en oslagbar vän, allt vi gått igenom tillsammans? Shitpomfritt! Vi fikade med varm choklad & grädda och lussekatter, mumsmums! Under fikan bytte vi julklappar :D Jag fick en JÄTTESTOR penna, en jättefin burk fylld med skumtomtar och ett par superfina trosor, TACK fado! 

Sen skickade vi julkort, hoppas att dem kommer fram och sätter ett stort leende på mottagarnas läppar! 

Nu ska jag tremånadersmysa med min kille, 

Puss! 

S.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0