SNART DAX!

Ojoj, nu är allt fixat och bara några timmar kvar tills avfärd, ska vara hos Elin & Fidde vid elva sen drar vi vid tolv. Hela natten och hela morgonen ska alltså spenderas i en bil, woho! Men det är lungt, Emil & jag har laddat upp med färdkost - läsk & chips :D Plus att vi ska kolla på film hela vägen upp tänkte vi, ska ju ha datorn med oss så det blir baksätemys till max! :D

Vi har tjuvstartat lite på julklapparna dessutom :D Vi vill ju inte ha några klappar med oss upp, förutom en massa småskit till julklappsspelet, och vi kunde inte riktigt vänta tills vi kommer hem med att öppna så vi har öppnat tre var :D Haha, han är så störd min kille. Jag fick en LÅDA med skumtomtar, en jäääättesöt barbapappakramkudde och en "klocka". Ja, jag tänker inte förklara varför jag har ":at klocka, haha ;)

Han fick en ölhatt, jätterosa med glitter & ludd på, HAHA, ett ölbälte (ett skärp typ med sex behållare för ölburkar/flaskor) och en wonderbaum till bilen. Han har ju ingen och faila ganska rejält sist han skulle inhandla sånna, haha.

Menmen! Nu ska den sista checken göras och snart ska vi hämta pizza, MUMSMUMS! Måste ju ladda ;)

Ha en trevlig fredagkväll :D



Haha, Emil i sin "fina" ölhatt och sitt ölbälte ;) SNYGGT.


S.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha snygging ju ;D

2010-01-14 @ 16:13:16
URL: http://emmaricardy.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ;D

2010-01-14 @ 16:15:01
URL: http://emmaricardy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0