Snart hem.

Får väl inleda med ett stort GOD JUL :-D Har inte kunnat uppdatera, superstörigt. Menmen. Här i fjällen är det fullt med snö och det mesta är bara mysigt. Emil och jag var ute och gick häromkvällen i all snö under stjärnorna, kanon. Han är det bästa jag vet och nu har vi dessutom firat vår första jul tillsammans och jag hoppas att det blir många fler för det är med honom jag vill vara. Shit, jag är verkligen superkär :) imorgon bär det av hemåt, inte allt pepp på att sitta i en bil i bautamånga timmar minsann. Som grädde på mosen ska vi åka full bil hem för att Frida, Fredde och Ola ska till Åre. Butbut, det får ju gå. Blir väl förmodligen många stopp på vägen men fuck no att jag sitter full bil utan paus i typ fjorton timmar. Uh-uh. Vi hörs! Puss.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!

2009-12-27 @ 02:24:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0