Igår

Vilken förmiddag jag hade igår!

Först hade strömmen gått så att det var iskallt i huset men det var proppar som gått så efter att ha bytt dem så gick allt igång igen.

Sen var mamma gullig och bjöd på middag :)

När jag skulle köra hemifrån sen så var bilen död. Helt död!! Hade satt in Smilla i bilen redan, i sin bur där bak ch när jag skulle ta ut henne igen eftersom att jag inte fick liv i bilen så gick inte bakluckan att öppna då den öppnas med ström! Smilla var alltså fast i bilen!!

Efter att ha lugnat mig lite (kunde ju inte stressa upp mig för mycket för att behålla lugnet hos Smilla) och tänkte lite så fällde jag baksätena och lyckades vrida buren så att hon kom ut, dörrarna till baksätet gick ju fortfarande att öppna. PUH.

Det var kortfattat vad som hände igår, what a great way to start the day.

Sen jobbade jag och dagen blev bara bättre och bättre :) Smörgåstårta gör allt lite bättre ;)

När jag kom hem sen så hade Emil lagat bilen & satt in julgranen :) Han hade kapat den lite eftersom att julgransfoten (trots förstärkning) inte klarade av att hålla granen uppe, haha. Så en lite mindre gran stod görn och grann i stugan när jag kom hem!

Givetvis så började jag klä den direkt! Sånt kan ju inte vänta ;) Behöver köpa lite mer glitter bara men annars är den jättefin!

Nu är fastighetsskötaren här och kollar över elen lite, inte meningen att propparna ska gå  titt som tätt ju...

Ska kolla över julklapparna nu tänkte jag, så att jag inte har glömt någon!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0