Gårdagens lördag

Igår var det lördag som till en början var fullproppad men blev lugnare ju mer klockan blev. 

Steg upp 0730 för att göra mig redo för Tupperware-teammöte hemma hos Linda, mötet var underbart och det presenterades spännande och fantastiska nyheter som jag snart kommer berätta för er! 
Nu händer det minsann grejer :) :) :) :) 

Var hemma igen strax efter 13, fixade det sista på tårtorna och körde sen och levererade dem i Klippan. Malin, som hade beställt tårtorna, blev jättenöjd (har inte hört något annat iallafall ;D) vilket var skönt och såklart jättekul. Hennes son är mjölkallergiker och skulle ha en egen tårta (var han som fyllde år) vilket var lite nervöst eftersom att jag inte bakat mjölkfritt tidigare. Resultatet blev bra! Tycker jag iallafall, och Malin var nöjd när jag kom med den. Sååå, SCORE! 

Önskemålet var: Tema Special Agent Oso. Om ni inte vet vem det är så kan ni antingen googla eller kolla på bilden. Eller båda så att ni - förhoppningsvis - ser likheten ;) Mjölkfritt + dekorering helt och hållet med kristyr = två förstagångsjobb för mig! 



Från Klippan vidare hem till min mamma där jag fikade, pratade & planerade lite. Och fick en gräsklippare - TACK! :) Min fina söta gulliga mamma <3 

När jag ändå var i krokarna körde jag hem till pappa som har köpt en valp! Ååååååhhhhhhh! En CarneCorso som heter Silvia (osäker på stavningen men uttalet är detsamma). Så gullig & underbart klumpig hon är! (Nej Emil, det blir ingen ny valp). 



Silvia och katten Fidde har redan blivit bästisar <3 

 
Sen var det dags att köra hemåt. Emil var i Småland och jagade och skulle äta på hemvägen så jag stannade till på ICA och handlade lite att äta sen hade jag myskväll hemma med Smilla & Så mycket bättre. 

Årets stjärna i det programmet är ju utan tvekan Darin. På alla vis. Åh Darin Darin Darin. Nej, jag har inte kommit över tonårsförälskelsen i denna man! 
Oroa er inte, jag tänker inte lämna Emil för Darin. Även om han (Darin) ringer och tjatar varje dag.. Tröttsam men ack så stilig kille detdär. 

Läggdags och nu är det söndag. Jag jobbar och ska göra det en stund till minsann. 

Vi hörs kanske senare! 

S, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0