catch up,

Hej, nu gick det helt plötsligt en hel vecka och lite till, poff sådär bara!

Vad har hänt då? What´s the 411?

Var ska vi börja? Förra helgen? Okejdå.

Fredag förra veckan åkte jag till jobbet för att lucha med mina små kängurusar (intern grej) Sofia & Mattias, kanelbullar & mackor till lunch - great success! :) Efter det åkte jag hem till pappa med Elin och gosade med hästarna och allt annat gosigt som finns där. Kvällen blev en lugn kväll med min kille.

Lördag förra veckan började tidigt med att köra ner till Flyinge för att kolla på alla fina hästar på Breeders, en av pappas hästar var med och tävlade! Extra kul då ju :) Emil var också med och kollade på hästarna minsann! På kvällen var det bästis-time <3 Jag hämtade upp Tulle i Klippan och vi köpte mat & godis med oss hem, sen satt vi bara och mös & snackade skit. Hon är fin min bästis! Hon sov över så vi kollade på CougarTown halva natten i soffan, Emil fick en jättestor säng för sig själv och vi sov skarfötters i soffan - haha.

Sen var det söndag minsann och jag körde Tulle till tåget sen körde Emil & jag till pappa för att hjälpa Elin med sin häst. Sen fikade vi hemma hos Elin & Fidde och lite senare följde jag med när de skulle på babysim. Heter det babysim förresten? När bebisarna är typ ett? Elleeeeer? Well well, det kan ju kvitta. Jag kollade på och tig typ en miljon bilder på Stina när hon badade :) På kvällen sen var det dags för middag hos mamma som bjöd på bruna bönor - mums!

Tack så mycket för en fin helg!

I veckan då? Oj. Här gick det undan.
Vi kör en snabbgenomgång.

Måndag: Jobb hela dagen, jobbade dubbelt så 06-22 på jobbet. Japp, det var den dagen!
Tisdag: Jobbade till 14, sprang en runda och på kvällen åkte jag på Tupperwareträff.
Onsdag: Massa bus & mys med Smilla på förmiddagen, möte 13-14 och sen jobb till 22.
Torsdag: Började dagen med att springa en runda, körde och lämnade Tupperwarekataloger till Elin och sen jobb till 22. Detta var Robbans sista dag för denhär sommaren (han drog ut på det lite och höstjobbade lite också) vilket innebar smörgåstårta! MUUUUMS!
Fredag: Nu är vi ju snart ifatt! :)
Körde till Helsingborg för att träffa en ortoped med gick draåthelvete-fel och kom dit tre minuter innan min tid var slut så jag fick boka en ny tid och åka hem igen. Kul. Lite roligare blev det när jag inte skulle åka hem utan jag skulle möta upp Bästis för en fika. Vi bestämde oss för att åka till Väla och fika eftersom att båda hade lite nödvändig shopping som behövde göras ;) Så himla kul/skönt/underbart att jag & Bästis har bestämt att vi ska ses OFTA(re) frånochmednu. Vem behöver inte sin bästis OFTA liksom?
Lördag (igår): När jag vaknade gjorde jag mig i ordning och sen kom Mattias och hämtade mig och sen full fart mot Lund där det var känguruhäng hemma hos Sofia :) Vi gick tilll Harrys och åt, drack vin och pratade om massa roliga saker. Påvägen hem köpte vi 1,3 kilo godis som vi tänkte att vi skulle äta. Vi gick hem till Sofia och spelade spel, åt godis, drack mer vin och hade jättekul! Bigtime kul faktiskt!
Söndag (idag): Dags att åka hemåt och jobba. Resan hem var spännande. Mattias bil dog i en rondell. I EN JÄVLA RONDELL. Så vi fick skutta ut till kanten där vi lyckades "parkera" i väggrenen och ringa vår hjältinna Sofia som kom och räddade oss. Sen blev hemresan rolig igen :) Underbara snälla fantastiska Sofia körde oss hem! Jag kom hem i tid så att jag kunde köra och jobba och sen var väl i princip den dagen också slut? Japp. 


Galet långt inlägg men wtf. Kommer lite bilder sen också :) 

S. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0