Grattis.

Min mamma fyller 43 år idag, Grattis Grattis :)

I övigt är jag väldigt splittrad just nu. Önskar att det fanns en pausknapp jag kunde trycka på så att allt bara stannar ett litet tag. Så att jag kan andas ut, utan att lyssna på all skit alla har att säga hela tiden, är nämnligen väldigt trött på det.

I pausen ska jag ställa mig och bara skrika, jättehögt, bara få ur mig allt. Jag ska bara vara en stund, utan att tänka, lyssna, se eller känna någonting.  -  PAUS tack.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!

Jag känner mig tom, helt borta. Men, jag försöker att inte bry mig om mig själv, utan försöker sysselsätta mig med annat för att komma på andra tankar, eller på några tankar överhuvudtaget.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!

Trots allt, tänker jag ändå avsluta med lite kärlek, till er som förtjänar min kärlek. Jaa hoppas bara att rätt själar tar åt sig. Man kan nämnligen inte bara få hela tiden, man måste förtjäna det också. Nu menar jag helt allmänt, så är det med det mesta, Har man inte gjort sig förtjänt av något, ska man heller inget ha! Så äre bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0