Idag är en dag.

Godmorgon,

I morse åkte jag med Elin, som skulle börja jobba klockan 08,00 och eftersom att hon jobbar på ICA så är det inte jättelångt till skolan därifrån så jag tog en promenad :) Och mittimellan ICA och PG (Perstorp Gymnasium, där jag går) bor Sylvia så jag tänkte gå inom så att vi kunde ha sälle till skolan men NEJ, då har hon av någon jättemärklig anledning  (att hon inte ville att så många skulle se när hon parkerade) KÖRT till skolan tidigt som tusan! Det är typ 200 meter till skolan från hennes hem, lönt att köra ;b Hehe, men hon ska ju köra till matan med, plus att hon fick sitt körkort i tisdags - än en gång, GRATTIS - plus att hon faktiskt var i Lund och hämtade bilen igår ^^ Så... jag fick gå till skolan själv.. Urgh :(

Nu sitter jag i skolan, i ett grupprum med Thore, Stoffe och XiZu - wie. Jag ska skriva prov halv elva så jag tänkte plugga lite men det är så jäkla tråkigt.. suck.
Idag ska jag leka med Tulle :) Vi ska hem till mig och antagligen power-walka-talka ;D Wohooo :D Innan jag och Tulle åker hem till mig ska jag nog med Sylvia in till Hässleholm :) Lite kvalitetstid med gumman min <3

Igår mysbadade jag med mina två systrar, Elin och Malin plus Elins kille Fidde :) Det var jättemysigt, tända ljus, lugn musik och kittet, mums. Jag träffade Eddan och Frost på badet, shit, det var ju bara typ tre evigheter sen..
Jag höll även min praktikredovsining igår för Lennart, det gick bra och det känns skönt att det är gjort.

En VÄLDIGT glad nyhet är att jag inte har så ont i min käke längre :D Har haft ont sen i lördags, den är helt sne, känns som att jag sträckt den (?!) eller nåt. Haha, fråga mig inte hur för det vet jag inte! Men ont gör det iallafall, riktigt jäkla ont! Men det börjar kännas bättre :) Thank God.

Nu tänker jag ta tag i mig själv och plugga i en timme - JOY.

image4

It's gonna hurt bad before it gets better,
Tonight I wanna cry.



Wohoooo, ändrade planer, inget prov idag, Erica är sjuk.. "TRIST". Krya på dig :) Så, det innebär att jag gått upp halv sju på morgonen helt i onödan, jag har inga lektioner idag för Åsa är på kurs så vi har ingen Företagsekonomi B idag, alltså, HELT I ONÖDAN! Men men..

Får väl hitta ett sätt att sysselsätta mig på.. (a)

Waaaaaaalli waallliiiii ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0