Onsdag minsann.

Nu sitter jag hos Elin & Fidde.
Fidde ligger och sover på soffan. Elin och Malin spelar Need for Speed Undercover, vi har nyss sjungit itu oss med Singstar och jag förstår erkligen inte hur Fidde lyckades somna till det. Jag menar, vi gick ju loss!

Idag var det ju tänkt att jag skulle till Apelryd, Båstad. Varje timme i princip var planerad från idag till att vi åker på fredag, men, nej. Som vanligt ska min planering braka. När vi var påväg till Båstad ringer Malin och säger att hon ska hem redan idag, så, jag kunde ju inte komma. Men. Jag fick ju träffa Kasper en liten runda iallafall <3 Och er andra små pussungar ^^



I förmiddags var Elin & jag hos Pappa och fixade med hästarna och guess what!? Jag red barbacka på Optimus! ;D En liten shettis som vi håller på att rida in - SVINKUL! Skritt, trav och galopp - wohohohohoooo!

Imorn ska Evve, Malin och jag , och kanske Johan, till Förmedlingscentralen, haha, spännande ^^ Sen ska jag baka bullar med min söta mamma och sedan avsluta med att åka hem till Ellybell för att mysa med bra filmer och godis :) Mysigt mums.

Nu ska jag ringa Kasper! Wie :)

Ses! Skriver kanske en liten runda till innan jag drar till Höglekardalen!


Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0