Utdelning, nästan som julafton ;)

~ Ett stort GRATTIS till Simon Larsson som fyller 20 år idag! :) Grattis Grattis! Hoppas ditt 20åriga liv blir lika bra som förväntat!

~ En jättestor KRAM till Sylvia som kan förflytta sitt ass jävligt mycket hit innan jag dör så mycket jag saknar henne!

~ Ett stort Lycka Till till dem som varit inblandade i en hemsk trafikolycka. Kämpa på, håll ut och lycka till.

~ Ett stort leende till att jag fått min superduper söta och jättefina HelloKitty-mobil! Den kom igår, direkt från Hong-Kong!

~ En speciell tanke till en alldelses speciell person. Min alldeles egna "Mr X" - oh yes ;) Du är kanon.

~ En klapp på min axel för att jag har shoppat alla julklappar som ska shoppas just nu! Bra gjort.

~ Ett hjärtligt välkomnande till Jennifer Whittam som gör sitt första besök i Perstorp denna helgen, hihi ^^

~ En fet käftsmäll till mig själv för att jag intalar mig själv saker som antagligen inte är sant. Om och om igen. När ska jag fatta?! Skärpning Sara.

Slutligen;

~ Ett fett Grattis till Kevin som kammade hem hela Idol! Väl förtjänat, en mycket värdig vinnare! Grattis! ;D

Kommentarer
Postat av: SYLLEBYYYLLLEEE

MEGAKRAM fran mig till dig Bumb. Saknar dig ocksa nastan sa mycket sa jag dör. Tur att jag inte har dött an iaf. Hur mar du?? Vad gör du? Och vad e de jag hör?? HELLOKITTYMOBIL??? VAFALS? :O hahahaha. Love you

2008-12-15 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0