Snötopp.

Hej hopp snötopp!

Nu är jag hemma efter en kanonvecka i Höglekardalen!
Det har hänt en massa knäppa saker.

Tänkte sammanfatta det hela..
Vi har härjat som tusan, åkt pulka, lekt i snön, badat, ridit.. ja, en hel del har vi gjort!
Det ligger en massa bilder på Bilddagboken så en rekommenderad idé är att besöka den ;)
www.kebabost.bilddagboken.se

Inatt, vid fyra, så kom Kasper <3
Jag kom hem vid tolv efter en trettontimmars bilresa - wiee :D

Jacob, jag är verkligen ledsen. Du vet hur det är och hur det alltid kommer vara. Förlåt.
Men jag är trött på att tårarna faller på grund av dig. Jag vill inte att det ska vara såhär.

Idag, söndag, har jag bara chillat med Kasper och haft det allmänt trevligt. :)

Det var faktiskt allt jag tänkte skriva just nu..

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0