Måndag, SyllebylleSälFettoSylvia <3

Idag har varit en lugn dag. Busat och gosat med Sveafettot, umgåts med Elin & Fidde och bara chillat.. Gick dock en ganska lång runda med Svea men annars ingen vidare hög energiförbrukning idag.

Huvudämnet i dagens bloggande är faktiskt Sylvia.
Hon åker till Ungern imorn och kommer inte hem förens den 30de december!

URGH! "/

Kärt barn har många namn som man brukar säga, eftersom att hon är ett väldigt kärt barn har hon många namn. Jag tänkte nämna några av dem alla;

~ Sylle
~ Säl
~ GummanBoll
~ DagiFat
~ Silcs
~ Syllan
~ Sillen
~ Sill
~ Fetto
~ Syllebyll
~ Sälis
~ 92an - hennes favvonick ;)

Ja, Ni ser ju själva! Tillräckligt många för att räknas som kärt barn med många namn, eller? ;b

Imorn åker hon, och när hon väl kommer hem stannar hon bara en vecka innan hon åker till Australien i fem månader! Roligt för henne att hon ska ut och härja! Jag och Ellen kommer dock ner i April och attackerar henne och Amanda i Australien! ;D Glad för din skull stumpelumpan men jag kommer sakna dig BIGTIME! "/  <3

Ta hand om dig och gosa nu ordentligt med din mormor och övriga släkt i Ungern!

JAG ÄLSKAR DIG SYLVIA CSOBOD <3

           



Säl <3 Bumbi, forever and ever. And always.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag älskar dig, och kommer sakna dig dödligt mycket. MISS YOU ALREADY!!!!! <3

2008-12-01 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0