"Honey, I'm home"

Javisst, hemma igen. Har varit i Båstad, böjar kännas som en gammal vana!

Åkte dit igår, Malin & jag hade kvalitetstid! Vi började med att äta Jordgubbar med grädde och chokladsås - MUMS! Sen åt vi lösgodis och Skumtomtar =) Film blev det också - jajjemensan! Alla 24 avsnitt av den gamla godingjulkalendern Mysteriet på Greveholm! Det knackade på dörren och visst var det Henke som stod där och såg glad ut! Trevligt. Han tjockade ner sig i sängen. En stund senare kom Kasper och såg fin och glad ut :) TREVLIGT. Blev en film till efter greveholm, Match Point hette den, lite av en besvikelse faktiskt.. Menmen. Godis, trevligt sällskap, mys och film är fortfarande en vinnande kombination!

När Malin och jag till slut bestämmde oss för att gå och lägga oss så fick vi genast bättre idéer! Så fort vi hoppat ner i sängen började vi sjunga! JAVISST, vi sjöng och vi sjöng OCH VI SJÖNG! Ja jäklar vad vi sjöng! ;D Monsterkul verkligen! Haha , loveyoubarbiesisfetto <3

Imorse visade det sig dock att Laholm, som bor i rummer brevid hade visst hört oss.. Han har det bra han! Inte alla som får så fina godnattvisor bara sådär ;b Haha ^^

Malin gick upp tidigt. Hon skulle sjukanmäla sig eftersom att hon inte kunde vara med på förmiddagslektionerna pga av sitt nyckelben, plus att hon skulle äta frulle. Gullig som hon är så tog hon med sig frukost på sängen till mig så att jag slapp gå upp bara för att käka! Efter frukosten bäddade vi ner oss ordentligt igen för att sova vidare tills det var dags för lunch ;b haha, som bebisar för tusan, bara äta & sova på schemat! Men, efter att ha gosat ner sig jätteskönt och nästan precis somnat så KNACKAR DET på dörren!? VADFALS!? Det var Kasper minsann :D

Vi ändrade våra planer och bytade ut "sova" till att "kolla på film med Kasper". Vi morgonstartade med "Spiderwick" Helt okej film faktiskt. Knappt två timmars tjockande senare tog filmen slut, men, vi satte i en ny minsann, American Pie blev det tillochmed, längesen! Hann dock bara halvvägs, sen skulle vi äta lunch :) Lätt top tio av sveriges äckligaste köttfärslimpor till lunch, MEN, kan ju inte klaga. Tack för maten. Ingen annan som klagade så det är väl bara jag som är lite kräsen som vanligt..

Efter lunch skulle Malin ha lektioner till halv fyra, men Kasper var sjuk , stackarn. Gullig som han är höll han mig sällskap hela eftermiddagen! Det blev ännu mer film, härligt snack och en massa chill. Fettnice. Jäkla härlig kille. Shame on me som inte har någon bild på honom att lägga in.. "/  Har dock en bild som han har tagit, haha. Inte kanonfoto kanske, MEN, det får duga till sammanhanget;



Såsmåningom blev klockan halv fyra och Malin kom tillbaks, jag dammsög hennes rum, hon packade och vi åkte med bussen in till Båstad station, tog tåget till Helsingborg. Guess what!? Vi åt på McDonalds! Knappt längesen ju! Om vi inte räknar med i fredags.. Och det var fyllemat så det är långt ifrån samma sak. Gottgott iallafall ;b Inte nog med det, som färdkost på tåget hem till Pertan svängde vi inom Espresso House och fixade med lite Take Away, precis exakt två Cookies, en Varm Choklad med grädde och marshmallow och en Vaniljlatte, jumjum ;b

Till Perstorp kom vi iallafall! Dagens äventyr slutade inte där minsann! Tulle mötte upp mig på stationen sen gick vi till ICA för att handla pepparkaksdeg och karamellfärg till vår kristyr. Gul blev det minsann! ;) Haha. Träffade Tjång-Claes på ICA, wieee :D:D Härligt härligt! Mina och Tulles peppisar blev minst lika fina som sist men, idag tycker jag nog faktiskt att de blev ännu godare! Himmelska pepparkakor. Tulle <3 Sara = Dreamteam.


Vi gjorde en Nalle Puh, han blev ju tillochmed gul och fick en rosa (som faktiskt ser röd ut på bilden) tröja!


Jag ritade en med den berömda Mörtminen, tillägnad Kasper - taskgäddan ;)

Nu är jag hemma, har precis pratat med Kasper i typ en och en halv timme - himlans trevligt!

Tänkte nästan avsluta med att berätta att jag fick ett mycket värmade och otroligt uppskattat sms ikväll. Från min älskade och saknade vän Janina. Jag älskar dig, Jag saknar dig, Jag finns här för dig, Jag tänker på dig och Jag hoppas att vi ses väldigt snart. <3

Till sist vill jag bara säga att jag äntligen fått känna av en efterlängtad lättnad. Känns så himla skönt men tyvärr så anar jag att det bara är tillfälligt, som vanligt.


Puss och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Din Janina

Jag saknar och ÄLSKAR dig med, Sara BOLL!

vi SKA ses snart. Shame on us, som inte setts tidigare ! :O <3<3

2008-12-04 @ 11:57:41
URL: http://janinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0