Jahapp, helg igen :)

Okej,

I fredags började det med att Malin & jag sjöng ABBA-singstar :D Inga mänskliga toner, fick ju fula sig som fan för att det skulle bli rätt! och ont i halsen fick man också, MEN, vi hade kul :D

Senare, kom Kasper. Vi kollade på julkalendern och sen gick vi till Elin & Fiddes hem för att passa Svea eftersom att de var i Tyskland med Pappa & Agneta för att kolla på en häst. Vi kollade på Idol, jävla skit, Alice förtjänar inte en finalplats. Hon är bara tråkig och inte alls lika enastående som Robin, nu hoppas jag bara att Kevin vinner.

Efter Idol kollade vi på film, först 1408, sen A Cinderella Story - wie :D Vi åt godis, mums. Kasper är mörkrädd. Gulligt. Men han är kanon. Tack för en trevlig kväll :)



Lördagen bestod till en början av ännu mer film, chill och bus med Sveafado. Sen ringde Ted och sa att jag skulle vara klar vid halv sju då han skulle komma och hämta mig. Jaha? Haha, javisst. Han och Malin skulle på 21årsfest hos en PaintBall-kompis till honom och tänkte att Malin ville ha med en av sina vänner så att hon inte skulle vara ensam om att inte känna någon på festen. Vi överlevde kvällen, hade mycket trevligt tillochmed, dansade, sjöng. Ja, jag säger då det. Kul hade vi minsann! Och, jag fick en ny vän - "Larry" TREVLIGT :D Han hade flickvän så det kändes bäst och säkrast att prata med honom ;b

Sov hos Malin & Ted som serverade pommes och steka mackor till frulle! Knappt fett, men gott! Kollade på StepBrothers, haha, riktigt sjuk film. Väl hemma senare frågar Mikaela mig om jag vill följa med henne på Adventskonserten i Klippan, och visst ville jag det :D När vi kommer dit, nämen då är det fullt!? VADFALS!? Så vi kommer inte in. Då fick vi den brilijanta idén att gå på bio :D Wieeee. Så blev det, Madagaskar 2, riktigt bra och riktigt rolig! Tack Mikaela för en rolig kväll!

Hemma nu, Malin ligger i min säng och tjockar sig. Hon kom in för en liten stund sen och sa "Jag kan inte sova..." Haha, sötboll. Så kröp hon ner i min säng minsann.

Snart jul. Kul. Hihi, det rimmade minsann ;b

Tjarrå.

Kommentarer
Postat av: Skinner

Oj vilka tjockis öron :D

2008-12-08 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0