Wiho.

Jahadå.
Sitter i min säng och tycker just nu att jag spenderar överblivna minuter på ett bra vis ;b
Har nyss klätt på mig och sånt så jag är redo att åka till Giannis, ska bli kul som tusan! Han ska få en utlovad massage och vi ska äta lussekatter, MUMS!

Jag har iallafall packat allt inför fjällen nu, känns kanonskönt! Och allt fick plats i en väska!? Vadfals?! Har nog aldrig någonsin hänt förut. Så, jag är imponerad av mig själv. Jag har tillochmed lagt fram vilka kläder jag ska ha påmig när vi åker upp! Shit alltså, vilken organisation! Anledningen till att jag packat redan är att jag inte hinner senare i veckan. Imorn ska jag till Båstad och träffa alla de härliga människor som finns där. Åker ganska tidigt så jag hinner knappast packa innan dess. På torsdag när jag kommer hem ska jag baka bullar med mamma och sen till Ellybell, vi ska mysa och kränga och kolla på en massa bra film! Sen är det ju fredag och då ska jag på PGs julfest och sen åka, så , ja, det känns skönt att väskan är packad redan!

MEN; nu hinner jag inte mer, ska till Giannis nu!




Tjatjaaaa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0