Aj, aj och aj.

Sådär ja, tio i tolv. Två timmar in på andra skift, bara sex timmar kvar.
Men, jag är faktiskt jäkligt pigg nu och min huvudvärk har släppt så jag är rätt nöjd.
Kom nyss in från uterundan, då jag och Kent ronderat Vattenreningsverket, Katalysen och Avloppsreningsverket där allt såg ut att gå kanon! :)

Min vanliga tur slog in då jag stukade foten i en trappa på Avloppsreningsverket - AJ! Sitter här i kontrollrummet med elastisk binda lindad på foten i högläge. Samma fot som jag stukade i duschen i Belgien, stackare.. Butbut.

Kommer antagligen inte träffa Jim förens tidigast den 19 när han kommer hem från Gothia i Götet :/ Shit, jag längtar.
jagsaknardig! jagsaknardig! jagsaknardig! jagsaknardig! jagsaknardig! jagsaknardig! jagsaknardig!

Men nu är klockan tolv och jag ska skriva pannvärdena och sen halta ut och klappa på Turbinen som jag fick reda på idag heter Freja. Varför? Jo, för att det var Freja som hade namnsdag, detvillsäga den 23 januari, dagen då hon levererade!

Men iallafall, nu äre dax!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0