Helgen,

Helgen då va.

Fredag,
Erikas födelsedag, Grattis!
Sov till halv fyra då Stefan ringede och väckte mig och frågade hur det var med mig :) Sött.
Sen skulle jag lekt med Vicci men det bliev inte så :( ATTANS, jag som verkligen saknar henne. Gaaah. Så fredagen blev helt lugn, vilket foten uppskattade ^^

Lördag,
Sov till fyra, mamma väckte mig och tyckte att det började bli dags att gå upp. Haha, VA? Skulle på kalas senare så jag hoppade i duschen dirr. Erika fyllde år på fredagen ju så det blev lite fest ^^ Mycket trevligt! Tackar vi för. Hade dock sad goodbye med Jim när jag kom hem, han åker ju till Gothia på söndag, alltså imorn. Tidigt. Usch. "/ Men vi ses när du kommer hem babe <3

Söndag,
Sov bara till 13 och loggade genast in på msn, order av Gino ;D Efter ett tag ropade dock mamma och sa att det serverades frukost och då fick jag ju ta mig ur sängen och ner. Under frukosten kommer Mormor & Morfar på besök! Wieee :) Inte nog med glada överraskningar där inte, en liten stund senare kom Skinner :D:D:D:D WIEEE! Fettnice. Vi kollade på film, fikade, snackade, hade kuddkrig, lyssnade på musik, ja, normala saker man gör när man umgås med sina vänner ^^ Men nästa gång Skinner - då jävlar ska du få igen i kuddkrig! ;D MEN, sen åkte han hem :( Urgh. Men men , vi ses väl snart igen :) Och Mårten, lilla gubben. Oturens bästa vän, var försiktig!





Nu sitter jag här och chillar, väntar på att jag ska bli trött så jag kan lägga mig, ska faktiskt pallra mig till jobbet imorgon.
Ska lägga mig tidigt hela veckan så att den går jättefort så att det blir helg någongång så jag kan träffa JIM!  Saknar dig ju! Jag saknar ihjäl mig redan, tänk en vecka till!? Oh Shit, jag hoppas att min farmor är en katt eller nåt så att jag kan låna ett liv av henne. Missyou babybuffel <3

Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0