Ett speciellt inlägg, till en mycket speciell person (L)

Han är söt.
Han är snäll.
Han är gullig.
Han är hetare än självaste solen.
Han är helt underbar.
På alla vis och sätt.

En minut utan hans närhet är mer plågsamt än sand i byxorna
Men en nätt beröring av hans fingertoppar kan ge mig vingar.

Hade han varit här hade jag tittat in i hans vackra ögon och talat om för honom hur fin han är.
Hade han legat här tätt intill hade jag njutit av varje hundradel och tvingat mig själv att hålla mig vaken för att inte missa en endaste sekund. För en sekund med honom är värdefullare än alla diamanter i världen.



Han är oslagbar.
Han är en av de finaste och bästa i hela världen.

Jag vill ha honom här,
jag vill prata med honom,
jag vill se honom här precis brevid,
jag vill känna hans obeskrivligt underbara närvaro.


Han betyder väldigt mycket för mig <3


jim <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0