"Uh-ih-uh-ah-ah"

Idag är det måndag, jappjapp, nu är det för klockan är fem på morgonen! Och idag är det inte en vanlig gammal måndag, NEJ, det är den 7/7 - PAPPAS FÖDELSEDAG! GRATTIS!

Jag jobbar, om ni undrar varför jag är vaken såhär tidigt för tidiga morgnar är ju inte direkt min grej. Nopp, har jobbat natt så jag har bara en timme kvar sen är jag ledig till onsdag 07,00 :D
Natten har varit lugn, dock kom chefen Erik Malmborg instöpplandes klockan 03,30 och sa "Godmorgon". Haha, ja. WHAT!?  Jo, då hade hans dotter blivit sjuk, kräkt klockan två, så han skulle ju bli tvungen att vara hemma några dagar så det han skulle göra var att hämta lite grejer, mest papper så att han kunde jobba hemifrån. Så han satt och pratade lite sen åkte han hem igen. Ha, suprise suprise ;)

Men idag så kanske jag ska träffa jim - WIEEEEEE :D:D:D:D:D  <3  Skulle ju egentligen dröja monsterlänge, men IKKE, kanske idag om jag har tur. Men om min vanliga otur kommer och hälsar på så dröjer det ett tag till. Men, hoppas kan man ju alltid göra. Även om en klok människa, typ jag, en gång sa att  "Att hoppas på hopper är hopplöst"..

Just nu livar jag upp stämningen på jobbet med "The Cartoons - Witch Doctor" Haha - GODMORNING SUNSHINE!
Thomas är på pannrunda, Lotta strosar runt och sysselsätter sig med saker som att städa, njuta av musiken och dansa lite lätt i takt med den glada melodin ;) Haha.

Kanonläge att käka frulle nu kom jag på! Visstvisst!

Men ha det gytt!

Jim, hoppas vi ses idag <3 hade varit kanon.






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0