Kryckor, picknick och trevligt besök.

Jahapp, here is the 411.
Olyckan som jag lyckades åstadkomma i lördags blev igår ett besök på akuten. Inget trasigt skelett dock, men en rejäl stukning och töjda ledband.. Så, nu blir det  kryckor för min del. Johan, min änglalika bror, körde mig in :) Och påvägen hem blev det McDonalds ;)

Skulle ju upp till Götet men verkar blii dåligt av nu bara för att jag måste specificera min plats på grund av foten.. Tråkigt som fan.

Men men, igår lekte jag med Sylvia, efter akuten och sånt. Vi var hemma hos mig och tjockade oss först. Sen körde vi en sväng till Adam för att lämna lite kläder som han ska ha på sig imorgon ;b Haha, kommer vara skitsnygg! Sedan hämtade vi Malin hos Jojjis, för att köra hem till pappa :) Han fick sin present som han blev jätteglad för :) Isabelle kallade mig för tjockfot! Haha, söthög <3

Efter att ha härjat klart hos Pappa körde vi till Perstorp och beställde pizza på Santan och hade picknick i parken! MYYYS <3

Sen bar det av hem till det blåa huset, vi kollade på Mean Girls och krängde, mums. Sen kom vi på idén att sova på altanen - haha ;)




När kloclan blev ungefär kvart över sex i morse kom Mårten! Han hade slutat jobba då, så han käkade frulle och sen lånade han min säng :) Vi sov till typ fem, gosh. Låg dock till sängs till halv åtta då vi skulle käka! Jag duschade dock därimellan.. Sen åt vi, sen körde han hem för att sen börja jobba igen :b Trevligt trevligt, tack för idag :)

Nu ligger jag här och saknar Jim, jäääääääättemycket. "/
Kom hit baby, missyoubigtime.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0